«Забрати другорядне, скоротити кількість предметів», - міністр освіти на Рівненщині про школу

Міністр освіти Лілія Гриневич, перебуваючи у Рівному, закликала освітян до співпраці у реформуванні галузі

Лілія Гриневич під час зустрічі з освітянами області повідомила, що Міністерство буде працювати над оновленням програм базової школи і для цього йому потрібна допомога вчителів-практиків:

 У нас в базовій і старшій школі є такі речі: коли ви вчите щось з фізики, а воно потребує математичного апарату, якого ще не вчили з математики. Ми маємо такі неузгодженості позабирати. І для цього нам потрібно відчуття вашої, вчителів, практики. Друге: нам треба забрати, де дублюється інформація, або навпаки зовсім відсутні міжпредметні зв’язки. Ми можемо синхронізувати: якщо вчимо білки, то ці білки треба вчити на хімії і біології так, щоб були міжпредметні зв’язки, а не в різних чвертях, абсолютно невзаємозв’язано. 

Лілія Гриневич підкреслила, що важливо розуміти, що компетентісне навчання, яке передбачає експерименти, проекти, роботу в групах, те, що дитина має прийти до висновку самостійно, потребує значно більше навчального часу, ніж коли вчитель  прийшов, розказав тему, а діти мають запкам’ятати її і відтворити. І в цьому, за її словами, велика відмінність школи знаннєвої і школи компетентісної, яка, крім знань, формує стійкі вміння і компетентність. Саме тому, пояснила міністр, ми мусимо рано чи пізно прийти до 12-річної освіти.

Але зараз із чинних програм ми мусимо вивільнити у вчителів на це час. Вчитель не має на це часу. Для цього треба забрати з програм другорядну інформацію, яку насправді дитині легко знайти, якщо їй пояснити, де це шукати. Тому виокремити це ядро знань - це теж велике завдання для фахівців: як науковців, так і практиків. Запрошую до цієї співпраці з нами. 

Лілія Гриневич також розповіла, що Міністерство зараз працює також над тим, щоб зменшити кількість предметів у 10-11 класах

Неможливо одночасно вивчати відразу 26 предметів, коли дитина при цьому ще й готується продовжити свою освітню траєкторію й готується до вступу. І тому зараз для нас основне завдання - зрозуміти, яким чином ми зменшимо кількість предметів для старшої школи.  

Долучитися до реформування шкільної освіти вчителі-практики можуть, звертаючись не лише до управлінь освіти на місцях, а й безпосереньо у Міністерство. Робити це можна, надсилаючи повідомлення на електронну пошту Міністерства чи на його сторінку у соцмережі Фейсбук.  

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень