У Рівному підприємця змусили повернути покупцю понад 17 тисяч гривень за несправний телефон
Проте не обійшлося без допомоги Держпродспоживслужби
Нещодавно в одному із місцевих магазинів рівнянин придбав мобільний телефон-cмартфон Motorola.
Через деякий період виникли недоліки в роботі смартфону.
Споживач звернувся з письмовою претензією до магазину щодо розірвання договору купівлі-продажу, так як вважає, що в телефоні наявний істотний недолік.
Проте питання так і не вирішилося.
Тож спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області здійснили позапланову перевірку даного магазину. За результатами перевірки видали припис про усунення виявлених порушень і про задоволення законних вимог споживача -
розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
У разі відмови підприємець мав надати висновок експертизи щодо відсутності істотного недоліку у телефоні-смартфоні Motorola.
На виконання припису керівник магазину надав письмову інформацію про повернення коштів споживачу у розмірі 17995,90 грн з підтверджуючими документами.
До слова, на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області постійно надходять скарги споживачів із проханням посприяти поверненню товару в магазин та відшкодувати сплачені за нього кошти.
З початку 2018 року спеціалісти управління повернули за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) понад 58 тисяч гривень.
Фахівці наголошують:
шановні споживачі ! Будьте пильні при покупці дороговартісних товарів. Вимагайте належне оформлення гарантійного талону і завжди зберігайте документ (чек, квитанцію) на покупку для захисту в подальшому Ваших прав.
Повідомляє ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Радіо Трек: НОВИНИ