КРАІЛ нагадала про відповідальність за порушення вимог щодо реклами азартних ігор

На що варто звернути увагу

Азартні ігри, навіть легальні, — розвага з досить високим ризиком. Можна вкласти гроші та програти, до чого завжди слід бути готовим, а у випадку надмірного захоплення і втрати контролю — стати залежним від ігор.

Саме тому держава приділяє значну увагу питанню реклами гральних закладів, доброчесності та правдивості інформації. Законом встановлено чіткі вимоги до рекламної продукції, передбачено відповідальність за їх порушення, включно з фінансовими санкціями. Контроль за дотриманням законодавчих норм доручено КРАІЛ, тож регулятор в черговий раз звернувся до суб’єктів грального ринку з вимогою діяти відповідно до закону.

Коротко про ситуацію на гральному ринку

Скасування мораторію на організацію та проведення азартних ігор змінило ринок. На ньому з’явилися ліцензовані оператори, які ведуть бізнес згідно з вимогами закону. Так, українські інтернет казино та наземні ігрові зали пропонують користувачам великий вибір розваг на сертифікованому обладнанні та безпечні умови гри. Увагу користувачів привертають з використанням різноманітних додаткових винагород та інших заохочень. За словами експертів, найбільш популярними є бездепозитні бонуси у вигляді безплатних обертань. 

Принагідно зазначимо, що рекламні обмеження не містять норм, які забороняють просувати бонусні програми та ймовірні результати їх використання гравцями. Також у законі про рекламу відсутня заборона інформувати користувачів про нові ігрові автомати, які з’явилися в казино, їх технічні особливості та можливість тестувати слоти в деморежимі, безплатно.

Що забороняє закон про рекламу у сфері грального бізнесу

Зміни до рекламного законодавства були зроблені у 2023 році. Вони стосуються типу та способу реклами, а також методів покарання порушників законодавства. Метою введення нових обмежень є очищення інформаційного простору та надання громадянам правдивої інформації.

Перш за все регулятор звертає увагу на те, що відповідальність за недотримання закону щодо змісту та форми поширення рекламних матеріалів передбачена для трьох категорій суб’єктів грального ринку:

  • замовників (організаторів азартних ігор);
  • виробників реклами;
  • розповсюджувачів.

У КРАІЛ також нагадали, що розповсюджувачами реклами, відповідно до нових норм закону, є не лише, скажімо, телебачення, радіо, друковані та електронні ЗМІ. До цієї групи належать також блогери, інфлюєнсери, кінокомпанії, контент-мейкери.

Третій нюанс, який слід мати на увазі, — це заборона рекламувати неліцензованих КРАІЛ операторів. Також у рекламних матеріалах заборонено:

  • використовувати в ролі моделей громадян, яким не виповнився 21 рік;
  • обіцяти регулярні виграші великих грошових сум;
  • рекламувати неактуальні акційні пропозиції;
  • вводити споживачів в оману тощо.

Також у КРАІЛ нагадали, що з жовтня 2023 року значно збільшився розмір штрафу за порушення закону творцями та розповсюджувачами реклами. Максимальна сума становить 300 мінімальних зарплат (станом на березень нинішнього року — це 2 млн 130 тис. грн). Організатор азартних ігор може бути відсторонений від ведення бізнесу або позбавлений ліцензії.

Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся принципів відповідальної гри. 

*

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Аліна Тис

Аліна Тис

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень