Мациком не обійдемось? На Рівненщині обирають страви, які приманять сюди туристів з ЄС

Рівнян питають про їхні вподобання, а місцевих кухарів готують до батлів із поляками

У Рівному розробляють стратегію, що прославить кулінарну спадщину краю.

Йдеться про проєкт «Кулінарна спадщина Рівненщини», який реалізує управління стратегічного розвитку та інвестицій Рівнеради за кошти ЄС.

В рамках реалізації проєкту планували рекламувати на весь світ традиційний поліський мацик. Через це свого часу посварилися депутати Рівнеради.

Нині ж фахівці з Рівного, Львова, Любліна та Познані працюють над стратегією промоції кулінарної спадщини Рівного та області. Про це інформує пресслужба Рівненської міської ради:

- Тривають дослідження з історії місцевої гастрономічної культури та її сучасного стану, а також ведуться переговори з міжнародними партнерами.

 

Зокрема разом із представниками Любліна напрацьовано ідеї щодо культурних та професійних обмінів на різних рівнях.

 

Серед іншого, очікуються обміни візитами найкращих кухарів з українського та польського міст із майстер-класами як для професіоналів, так і для аматорів.

 

Також розглядається можливість фестивалів господинь та господарів, у межах яких прості мешканці Рівного та Любліна зможуть приготувати, скуштувати та порівняти схожі між собою страви Любельщини та Рівненщини, поділитися переписами та виграти призи.

 

Імовірною є й серія кулінарних дуелей між українськими та польськими кухарями.

Не менш важливою буде і промоція Рівненщини на національному рівні. Насамперед ідеться про регіони України, мешканці яких часто проїжджають через Рівненську область, але переважно навіть не зупиняються тут.

У мерії кажуть, що йдеться як про створення окремої гастрономічної та культурної пропозиції в місті через співпрацю з рестораторами, введення спеціальних меню, залучення відомих вихідців з Рівненщини, так і про рекламу цих пропозицій в інших містах. Інструменти промоції нині розробляють експерти.

Утім одне з найважливіших завдань кампанії – пробудити інтерес до власної гастрономічної спадщини серед самих рівнян.

- Жодна реклама не працює так ефективно, як місцеві мешканці, котрі пишаються своєю історією та традиціями, знають багато цікавого про них і з захопленням про них розповідають, – стверджує один з експертів залучених до розробки стратегії Всеволод Поліщук, маркетолог, що брав участь у промоції бренду «галицька кухня» та розвитку Львова як головного гастрономічного і туристичного напрямків в Україні.

Аби найкраще впоратися з цим завданням, фахівці мають зрозуміти наявний стан справ. Що знають рівняни про місто та область, чим пишаються, що готують.

Для цього мешканців міста просять заповнити невеликий опитувальник.

Відповівши на два десятки питань, ви посприяєте розвитку туризму в місті та області.

А це і робочі місця для рівнян, і більше податків у міську казну, повідомляють у Рівнераді.

Пройти опитування можна тут.

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень