ON-LINE

Що відбувається в Луцьку за три дні до введення електронного квитка? (ФОТО)

четвер, 07 листопада 2019
«Ніхто нічого не знає» (с)

Це колаж: "черги" і "термінали" ключові слова в обговореннях мешканців Луцька останніми днями

Луцьк як і Рівне має свої ФБ-групи

У групі @Наш Луцьк журналістка Віта Сахнік сьогодні написала:

З ким би я не говорила, найпоширеніша відповідь «не знаю» і «будемо сподіватись».

 

Маршрутники не знають, чи їздитимуть, міська рада – що з ними робити, тролейбусне підприємство – куди дівати з пів сотні кондукторів.

 

Поки це суцільний хаос. Залишається сподіватись, що за три дні щось вирішиться.

Нижче подаємо матеріал цієї ж журналістки на сайті «Перший».

З понеділка у луцькому транспорті – лише електронні квитки.

Чи всі до цього готові?

На понеділок, 11 листопада, у Луцьку запланований старт транспортної реформи.

Від цього дня, як раніше анонсували в мерії, в міських автобусах і тролейбусах не можна буде розрахуватись готівкою – лише спеціальними картками.

«Перший» спробував з’ясувати, що відбувається у місті за три дні до «Дня Х» та чи готовий міський транспорт до радикальних змін.

Картки продаватимуть з запізненням

Черга до ЦНАПу в Луцьку. ЦНАП у наших сусідів виглядає ось так (фото збільшується)

Пільгові електронні квитки для школярів, студентів, а також тих категорій населення, що мають право безплатного проїзду, виготовляють у місті вже кілька тижнів і цей процес не планують припиняти 11 листопада.

Картки оформлюють в офісі «Сіті кард систем», ЦНАПі, департаменті соціальної політики та центрі Evoda.

Початок продажу звичайних карток анонсували на четвер, 7 листопада.

 

Однак вранці термінали, що розмістили у торгових центрах, не запрацювали. В міській раді пояснили це технічним збоєм і пообіцяли вирішити проблему. Попередньо – до кінця дня.

Мобільний додаток, з допомогою якого в майбутньому теж можна буде оплачувати проїзд, ще не запустили.

Що буде в тролейбусах

В усіх тролейбусах уже поставили валідатори – пристрої для зчитування карток.

Директор Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц каже, що вони повинні запрацювати з понеділка.

Однак залишаються питання, що буде з кондукторами.

«Ті кондуктори, які добре зарекомендували себе в роботі, виконували планові показники, за їхньою згодою будуть виконувати функції контролерів», - каже очільник ЛПЕ.

З його слів, наразі в контрольній службі працює 9 людей.

Для того, щоб вона могла перевіряти не лише тролейбуси, а й маршрутки, штат збільшать вдвічі або втричі.

Селищні ради довкола Луцька не хочуть платити за своїх пільговиків турецьким операторам

Що буде з рештою з 88 кондукторів, Володимир Пуц поки не знає.

«Давайте ми не будемо зараз рахувати. Нам головне, щоб все запрацювало і було якомога менше незручностей», - запевняє директор підприємства.

В ЛПЕ думають над тим, щоб у перехідний період кондуктори допомагали пасажирам розібратись з новою системою оплати, однак, чи буде це вже з понеділка – невідомо.

Як і те, чи звільнятимуть кондукторів.

Що буде в маршрутках

З маршрутками ситуація набагато складніша, ніж з тролейбусами, адже тут мова йде про приватних перевізників, а не комунальне підприємство.

Тиждень тому основні підприємства заявили, що з 11 листопада не вийдуть на маршрути, бо міська рада попередила їх про розірвання договорів.

Натомість в міській раді заявили, що це перевізники шантажують місто.

З підприємцями начебто не розривають договори, а запропонували їм підписати нові – тристоронні за участю підприємства «Сіті кард систем», що впроваджує електронну систему оплати проїзду.

Наразі й самі перевізники не можуть сказати, чи вийдуть на маршрути з понеділка, бо досі ведуть перемовини з міською радою. Обладнання для оплати за проїзд картками, принаймні, в АТП 10701 ще не встановлювали.

 

 

«Чи ми поїдемо в понеділок і на яких умовах, буде залежати виключно від рішення міської ради», - каже директор підприємства Сергій Дьомін.

Зокрема, перевізники вимагають порахувати собівартість перевезень без визначення пасажиропотоку.

«Мої витрати не залежать від того, чи я перевезу одного пасажира чи сто. Вчора ми зустрічались з цього приводу з Смалем (Борис Смаль – директор департаменту економічної політики Луцькради, - ред.) і Степановим (Володимир Степанов – начальник управління транспорту та зв’язку, - ред.).

 

В принципі вони цю ідею підтримали. Інша справа, що в нас поки розбіжності в розрахунках. Думаю, ми знайдемо спільну мову, але, як воно буде насправді, я не можу сказати», - розповів перевізник.

У міській раді ситуацію з маршрутками також не коментують.

Радник міського голови Ігор Поліщук розповів, що «це питання опрацьовується і більше конкретики буде завтра».

Раніше у міській раді казали, що є домовленості з перевізниками з інших міст, які готові вийти на маршрути, якщо місцеві відмовляться.

 

Однак начальник управління транспорту та зв’язку міськради Володимир Степанов не знає, про яких саме перевізників йдеться і як швидко в разі потреби вони зможуть почати працювати у Луцьку.

У матеріалі використано фото різних видань Луцька, на яких зображено черги пільговиків за картками у попередні дні.

Можна припустити, шо на сьогодні таких черг у Луцьку вже немає.

Але... От сьогоднішнє фото вже з іншой ФБ-групи Луцьк

КОМЕНТАРІ 0

КОМЕНТУВАТИ

Оголошення

  • Знайдено іноземні документи

    Сьогодні у Рівному в районі Ювілейний,  навпроти магазину Форд, знайдено іноземні...
  • Загублено документи на прізвище Шумський

    У Рівному в районі Боярки, на вулиці тувинських Добровольців загублено документи на прізвище...
  • Загублено жіночий червоний гаманець

    У п’ятницю 1 листопада в районі Ювілейний, Макарова, Вербова було...
БІЛЬШЕ ОГОЛОШЕНЬ
Ваш навігатор дорогами Рівного