Це не ковбаса, це бактерії винуваті! Чому після дієти стрімко повертається вага

Вчені вважають, що знайшли справжню причину тимчасового результату дієти

Лікарі, дієтологи та експерти не втомлюються пояснювати, що дієта, а взагалі правильне харчування – це не тимчасові обмеження, а спосіб життя, якого треба дотримуватися постійно. Ті, хто випробовували якісь обмеження в їжі бодай раз, знають – вага повертається.

Група вчених із Шанхайського інституту харчування та Китайської академії наук вважають, що вони можливо розгадали причину повернення ваги. Для експерименту на мишах, вчені інфікували бактерії, відповідальні за зміну метаболізму.

Мишей під час експерименту харчували за правилами різних дієт. Науковці з’ясували, що бактерії Lactobacillus та їх метаболіти збільшуються в кишківнику тварин після того, як їх голодування закінчується і вони повертаються до менш обмеженого раціону. Вчені вважають, що зміна мікробіому допомагає тканинам кишківника поглинати більше жиру.

Такий же процес на думку науки може відбуватися й у кишківнику людини, коли людина вертається до менш обмеженого раціону.

За результати експерименту встановлено, що завершення дієти по суті активізує швидке накопичення жиру у мишей, а також посилене всмоктування ліпідів у кишківнику. Це власне й призводить до накопичення жирової маси після закінчення дієти, а її результат сходить нанівець.

Разом з тим, науковці винайшли спосіб, який здатний зупинити повернення ваги після закінчення дієти.

Дієта з високим вмістом білка обмежувала зростання кількості Lactobacillus, а отже, і кількість накопиченого жиру.

Тож це відкриття свідчить, що після закінчення дієти краще більше споживати білка, ніж рахувати спожиті калорії. Дослідники сподіваються, що їхнє відкриття зупинить ожиріння на планеті.

Подальші дослідження проводитимуть за участю людей, і їм пропонуватимуть більше білкової їжі.

Повідомлення про здоров'я мають суто рекомендаційний характер. У випадку виникнення проблем - звертайтеся до лікаря. Не займайтесь самолікуванням!

Джерело: Фокус

Ольга Мартинюк

Знайдено паспорт на прізвище Федорчук

У Рівному на вул. Київська в районі Спорттоварів знайдено паспорт, на прізвище Федорчук Юрій. Власник може звертатися за номером

Знайдено посвідчення з інвалідності на прізвище Ющук

Знайдено посвідчення з інвалідності другої групи на імʼя Ющук Олександр Миколайович та банківську картку ПриватБанк.