Народний артист розвінчав «Євробачення» та журі від України, яке підтримало «сатанистів» (ФОТО)
І хіба він геть неправий?
Відомий український співак, поет, композитор, Народний артист України Анатолій Матвійчук – написав розлогий текст про останнє «Євробачення».
Подаємо ключовий витяг з його ФБ-допису, який отримує тисячі репостів:
ЄВРОБАЧЕННЯ – МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Так, безумовно, Євробачення пропонує нам об’єднуватися довкола музики. Але, навряд чи це єдиний тренд, який пропонується для наслідування.
Дуже помітно, як нинішній конкурс дещо поглибив і розвинув деякі «не задекларовані» офіційно тренди.
Один із них - просування гей-культури у світовий інформаційний простір.
З року в рік ця тенденція спостерігалася, однак нинішній конкурс перевищив усі досягнення - як кількістю гей-орієнтованих виконавців, так і естетикою балетних груп, де чоловіки виглядали не зовсім по чоловічому, а жінки бравували своєю неестетичністю.
Ще один важливий тренд - просування антихристиянської, навіть відверто сатанинської естетики, яка була немислимою на цьому фестивалі ще 30 років тому. З року в рік ми спостерігаємо зростання цієї «естетики», однак в нинішньому році сталося дещо цікаве.
Як ви здогадуєтесь, символіка править світом.
Символи іноді говорять більше, аніж слова, просто не всі уміють читати символи.
Чи звернули ви увагу на те, що сцена в Мальме була побудована у формі хреста - потужного християнського символу, який багато століть був визначальним для європейської цивілізації.
Нині цей хрест фактично паплюжився демонстрацією трендів, що йдуть проти Божих заповідей. На хресті топталися ті, хто зневажає його сакральну суть...
А перевищив усіх - відверто інфернальний дует з Ірландії. Він не просто демонстрував на сцені свій сатанизм – він робив це у символічному колі.
Дозволю собі дещо пояснити. Пам’ятаєте гоголівського спудея Хому, який малював довкола себе магічне коло, аби захиститися від страшного Вія та всілякої нечисті, що атакувала його в церкві.
Нечисть не могла переступити магічне коло, захищене вірою і молитвою.
Бо коло - це символ досконалості, незмінності, чистоти і гармонії. Так от - нині в центрі цього кола біснувалися сатанинські сили, показуючи, що ця фортеця людського духу уже впала...
Дивно, (а може й закономірно!) що українське професійне жюрі так високо оцінило ірландських сатанистів, поставивши їм аж 10 балів! Це багато говорить про те, хто і що у нас нині в трендах!.
Однак, навіть не це здивувало, а інше, як одноголосно з більшістю європейських країн наше професійне журі проголосувало за особу з кривими ніжками в рожевій кофтині і куценькій спідничці, яка так спритно витанцьовувала на стилізованій тарілці супутникової антени.
Особа, яку ведучий Тимур Мірошниченко назвав «не бінарною», тобто тією, що не підпадає під визначення існуючої статі. Іншими словами - це не він і не вона, це щось інше – «воно» чи «вони», які поселилися в одній особі і можуть по черзі визначати суть такого суб’єкту, коригуючи поведінку до абсолютно протилежних її моделей.
Та й Nemo, а саме так звали «оце», у перекладі з латині означає «ніхто» – і це гіркий символізм нашого часу, який не зважаючи на все, веде людину до втрати себе.
Ну і як вам?
Відчуваєте рівень ідей, якими живе нинішнє європейське суспільство, якому уже років із п«ять, цей »тренд« »втюхують" із завидною постійністю. Це вже навіть не зміна статі і не трансгендерство.
Це абсолютний психічний релятивізм і невизначеність в плані самоідентифікації. Оце проблеми! А ми їм про Маму Марію і Терезу з цією страшною людиновбивчою війною.
А виявляється є проблеми куди важливіші! І саме їх непомітно просуває по світу «Євробаченя».
Важливо все ж зазначити, що «Євробачення» не є суттю і обличчям всієї об’єднаної Європи, а лише одним із виразів цього обличчя. Я це знаю не з чуток.
Але ж яка яскрава ця гримаса - і як послідовно і наполегливо просувається вона якимись невидимими для нас силами. І це головне, про що хотілося сказати.
Ой, вибачте, на Євробаченні були ще пісні і виконавці, заради яких усе й відбувалося (чи заради них?) Ну, так, звичайно, і я скажу, що в сукупності своїй цікавих виконавців було навіть більше, аніж у минулі роки. Сподобався ліричний француз Сімон і дуже експресивний німець Ісаак….
…Що ж до переможця нинішнього Євробачення – то коментарю не буде.
Я не люблю, коли мною маніпулюють і в музичну обгортку загортають дещо інше, не пов’язане з мистецтвом.
Ну а в іншому, гадаю, всі залишилися задоволені – св.ітові гей-клуби поповняться топовими виконавцями на своїх сценах. Мегакреативні продюсери і далі ґвалтуватимуть свою фантазію, щоб здивувати і ошелешити когось на наступному Євробаченні.
А нормальні люди й далі виловлюватимуть у цьому яскравому і галасливому потоці нотки якоїсь щирості і духовності, яких так не вистачає нинішньому байдужому, прагматичному і жорстокому світу.
Тримаймося!
Радіо Трек: НОВИНИ