Про Хомка, Дороги, Сніг та філософію Фейсбуку (ФОТО)
Авторська колонка.
Ми живемо у складному інформаційному просторі. Багато що в ньому викликає негативні емоції.
Свій негатив ми типово скидаємо у соцмережах.
Особливо добре для цього надається Фейсбук.
Зокрема, коли трапляються події як цей останній снігопад.
Він, безперечно, багатьох змусив понервуватися та натерпітися.
Радіо Трек постійно інформувало людей про ситуацію на дорогах. Зазвичай у критичному (до влади) ключі.
Також наш сайт зробив кілька матеріалів по цій ситуації, які стали «хітами» переглядів:
«Від міського голови Рівного вимагають пояснень щодо стану вулиць»,
«Мешканці Рівного жартують над станом доріг: фото жаби»,
«У Рівному через слизькі дороги травмовано півсотні осіб»,
«Перший сніг: день четвертий. Чи змінилася ситуація у Рівному (ФОТО)»
У них ми подавали і багато критичних коментарів рівнян із Фейсбуку, оминаючи хіба найбільш образливі (з лайкою та обзиваннями), але…
Вчора зробили матеріал дещо з іншого боку барикад: «Грейдери та пісок таки є. Як комунальники чистять дороги Рівного (ФОТОРЕПОРТАЖ)». (Хороший фоторепортаж, до речі) Отримали порцію негативних відгуків у тому плані, що ми
Відбілюємо владу
Вирішив сьогодні трохи загострити цю тему.
Отже, в Україні трапився природній катаклізм: прийшов якийсь циклон (чи антициклон) і випало за один день багато снігу. В багатьох містах.
Усюди, де він випав, трапився певний колапс.
У Тернополі, приміром, взагалі зупинився громадський транспорт, і люди добиралися на роботу пішки.
Перед тим, до речі, засипало снігом Стокгольм (30 см. випало за одну ніч), то мерія там звернулася до людей із закликом
По можливості залишатися вдома і працювати з дому
Минулого року подібне було у Нью-Йорку, то там десь тиждень все місто «стояло».
Одним словом, періодично в природі трапляються катаклізми, але…
Знаючи як болісно Володимир Хомко реагує на критику в соцмережах, я особисто впевнений, що він лягав і вставав з однією думкою
Про сніг та дороги
Знаючи як вміє Хомко вимагати щось від підлеглих, упевнений, що
всі відповідні служби денно і нощно робили все, що могли, аби поприбирати той сніг.
Чому ж їм це зробити не вдавалося?
Напевно відповідь у тому що розповів нашому кореспонденту вчора Віктор Климук – начальник МіськШЕУ
Сьогодні цілий день намагався додзвонитися до цього чоловіка, але телефон був постійно – зайнятий.
Мене передовсім цікавили грейдери та водії до них. Зрештою, додзвонився:
- Пане Вікторе, скільки є у нас грейдерів уточніть. І скільки треба?
- МіськШеу має три грейдера, ще одного нам дає «Рівнеавтошляхбуд». Взагалі вони мають три грейдера, але дають нам одного.
- А треба вам скільки?
- МіськШЕУ треба мати сім грейдерів для нормальної роботи, але проблема ще й в тому – хто на них буде працювати. Зараз ми маємо лише трьох водіїв. Загалом працюємо в ці дні цілодобово, але ж людина не може – не спати.
- Чому не наберете більше?
- Так, не йде ж ніхто. Зарплата 4000 грн. У приватних фірмах платять 6000. Та й фізично – їх немає кому працювати.
- Ваші критики кажуть, що за два тижні можна підготувати водія для грейдера.
- Сміється. Це фантазії. Півроку мінімум. За кілька тижнів можна хіба навчити, щоб він просто їхав. А щоб працювати… Щоб добре працювала людина, то треба рокИ.
В Україні лише одне ПТУ залишилося, яке готує таких спеціалістів. У Черкаській області, в Золотоношах.
- Ви готові відправити когось на навчання?
- Та ми б і оплатили. Але ж не йде ніхто. У нас усі, хто працює – з села. Одному лише нам вдалося вибити малосімейку в гуртожитку. Рівняни не йдуть на таку роботу.
- Добре, а скільки коштує грейдер. Новий?
- Від трьох мільйонів гривень. Але в Україні їх не виробляють. Раніше ми купували в Росії, Брянський «Арсенал». Правда, можна було б китайський взяти. Щоб хоч трохи оновити. Бо в нас одному – 22 роки, іншому – 10, ще іншому – 5.
- А що у вас з двірниками?
- Ми маємо половину від потреби.
- Тобто ви маєте 90, а треба ще 90?
- Так, треба ще 90.
- Які у них нормативи і скільки заробляють двірники?
- Ну, зараз це 4000 метрів квадратних на людину. Тобто – чотири кілометри – по метру в ширину треба очищувати. Отримують двірники на руки 1800-2000 грн. Це з преміями.
- Черги охочих не стоять.
- Та де там.
- А житло двірникам дають?
- Ні, такого вже давно немає.
Ми ще поговорили трохи. Про Білорусь, і чому там немає таких проблем. Але…
У нас МіськШЕУ потребує інвестицій. І от нині, коли формується бюджет на наступний рік, депутатам варто знайти можливість і прикупити хоч один грейдер сучасний. Хоча би китайський.
Це не вирішить проблеми. Бо грейдерів треба сім, і головне, що люди, які сидять у теплих офісах та загалом у рівненських домівках, навряд чи захочуть їхати в Золотоношу вчитися на «механізатора грейдера», або найматися двірниками. Чи захочуть?...
До речі, ваш автор свого часу, у студентські роки, попрацював був трохи двірником і понавідкидав трохи снігу.
Правда, тоді ми були «поколение дворников и сторожей», як співав БГ.
Та й двірників тоді забезпечували житлом.
Поки ви думаєте, зауважу, що сьогодні у нас «Міжнародний день філософії».
З цієї нагоди хочу запропонувати вам допис чудового українського філософа та літератора Володимира Єрмоленка… Про Фейсбук.
правила фейсбук-гігієни:
- не обговорювати фоток з сіськами
- уникати ботів
- уникати срачів
- уникати
- не піддаватися
- дихати глибше
- дивитися у вікно, там сніг і красиво
- не вірити, що все #зрада і #всьопропало, бо так не буває
- тримати глуху оборону проти тупого ггг
- ок, дозволити собі тупе ггг, але тільки на якийсь час, а потім - ...
- ...а потім каятися, медитувати, читати гайдеггера і гаррі потера
- потім каятися від того, що читав гайдеггера і гаррі потера
- не поширювати фігні
- думати, навіть тут
- писати довгі тексти, навіть тут
- говорити про книжки, музику і мистецтво, навіть тут
- бути серйозним (коли треба)
- бути байдужим до того, що не має сенсу, і бути небайдужим до справжніх речей
- погодувати дитину
- побудувати дім, посадити дерево, написати книгу, врятувати світ (зайве викреслити)
- уникати поганого
- прагнути хорошого, навіть тут
- шукати хороших людей
- дихати глибше
- дивитися у вікно, там сніг і красиво
Радіо Трек: НОВИНИ