Розробники бренду Рівного – родичі Хомка та Огня. Торгун дасть їм квартиру.
Несподівані деталі брендової епопеї.
Учора у скай-барі «Манхеттен» зібралася рівненська еліта.
Сметанка міста відзначала перемогу та затвердження нового бренду Рівного. Ось цього.
Як відомо, його розробниками є Анастасія Хмара та Андрій Цьось – аспіранти кафедри архітектури НУВГП,
Володимир Хомко, виступаючи з вітальним словом, обмовився, що
Ми з Андрієм практично – рідня!
Уже пізніше, в кулуарах заходу, Володимир Хомко із келихом в руках пояснював, що Андрій Цьось є племінником Віктора Цьося, з яким Володимир Хомко виріс в одному дворі
Мене називали в дворі «Вова Хіп», а Віктор був на пару років молодший, його називали «Віктор Удалий».
Це дворові такі прозвища. Якби ви знали в скількох ми бійках разом були.
Але я - чесно не знав, що Андрій – близький родич мого товариша дитинства та юності.
Клянусь вам!
Тут, як копнути у Рівному, усі одне одному – родичі.
Доказом останньої тези Хомка стало повідомлення про те, що Олексій Огонь, який займався модифікацією бренду у вигляді Кола, також є, певною мірою, родичем, але вже - Анастасії Хмари.
Виявляється, Огонь та Хмара походять зі спільного родового кореня, а їхні пращури були козацькими полковниками з одного – Черкаського коша. Хутори обох полковників були поряд – у долині між річками Рось та Супій.
Той факт, що нащадки двох славних козацьких родів зустрілися у Рівному, має своє історичне пояснення. Про нього розповів зі сцени директор Рівненського краєзнавчого музею Олександр Булига:
Справа в тому, що всі люди з такими прізвищами, як Огонь, Хмара, Чайка, Долина, Кіт, Береза та інші, які відносяться до т.з дементо-номінаційної групи антропоморфних українських прізвищ, завжди вказують нам на людей того чи іншого шляхетного козацького роду.
Історично, завжди так складалося, що чим багатшою була людина, тим більше вона могла залишити й нащадків.
Начальник управління культури Тарас Максименко бачить в цьому ще й інший смисл.
Звертаючись зі сцени до присутніх, Максименко говорив надзвичайно піднесено і сильно:
Ми – Рівне. Ми – місто Суренжу, тобто Сонця. Дивіться, і два бренди міста, які зустрілися між собою у фіналі, це були обидва – сонячні бренди. Вони наче й конкурували між собою, але ж несли одну й ту ж ідею.
Те, що їх розробники виявилися нащадками древніх козацьких родів, які, швидше за все, мали й одного спільного предка, мене абсолютно не дивує.
Значить, Бог так розпорядився, що Огонь і Хмара зустрілися у нас у Рівному, у древньому місті Сонця.
Цікаво, що Юрій Торгун, який теж був у залі серед запрошених, усе це чудово чув.
Коли ж він отримав слово для виголошення тосту на честь переможного бренду Рівного, то заявив буквально таке:
Як представник польського шляхетного роду Торгунів...
І щойно я переговорив зі своїм партнером – Івановим – теж представником… Російського роду… Ха-ха… Купєческого.
Одним словом, ми вирішили подарувати переможцям квартиру!
Тим паче, кажуть, що вони - пара...
То ми вирішили подарувати їм двокімнатну квартиру у центрі нашого сонячного міста. У будинку, який буде рано чи пізно зведений на вул. Толстого, в акурат за нашим краєзнавчим музеєм.
У цей момент ваш автор зауважив, що взагалі-то парі переможців краще б підійшла квартира у житловому комплексі «Спектрум», який будує «Реноме» на Костромській, чим неабияк погіршив настрій тостуючому.
Цікаво, що Надія Гладкевич – Генеральний директор групи компаній «Реноме», почувши про «Спектрум», перестала сміятися, повернулася до вашого кореспондента, і… нічого не сказала.
Лише в очі подивилася...
Багатозначно
На жаль, зафіксувати цей погляд на фото не вдалося, але він був – промовистим
Святкування затягнулося за північ, частина людей перемістилася хто в «Блюз» , хто в «Три слони», але всі були - задоволені та дуже милі.
Рівне зустрічало перше квітня у всеозброєнні: з гарним настроєм і з новим гарним Брендом
[media=57760]
[media=57757]
[media=57743]
[media=57756]
Радіо Трек: НОВИНИ