Дорога для убивств(а) під Рівним. Нічний репортаж з місця загибелі двох Оксан (ФОТО)
Валютники – (не) винні?!
До речі, ви не знаєте, коли це в Україні була Революція Гідності?... І де у нас зараз Луценко?...
Колись, коли він був міністром УМВС – ще за прем’єра Януковича, то обіцяв ліквідувати валютників як клас.
Чи як явище.
Щось не виходить, видно.
Але справа не в валютниках, і не в тому, що, маючи гроші, в Україні можна відкупитися від будь-якого чесного суду і ще чеснішого прокурора.
Справа у дорозі Київ-Чоп.
Ця траса створена – для європейців і для… вбивства.
Для вбивства передовсім українців. І в першу чергу – селян.
Для свідомого вбивства мешканців тих населених пунктів (містечок і сіл), через яку ця ШВИДКІСНА траса пролягає, і яких (мешканців) змушують щоденно цю трасу перебігати, аби потрапити додому, на роботу, до школи чи в магазин.
Про цю трасу ми напишемо ще окремо, а поки – нічний репортаж із місця жахливої вчорашньої ДТП, під час якої загинули дві жінки, що батрачили на ФАПОМЕДі, доїжджаючи кожен день на роботу і ризикуючи щоденно на тій клятій Київ-Чоп, поки їх там і не вбив п’яний валютник із Рівного.
Нижче подаємо розповідь Дмитра Леонтіюка з місця події та затримання водія BMW – біля Зоопарку на в'їзді до Рівного (це різні місця):
Нічну тишу біля зоопарку раз по раз розриває віддалене, глибоке і протяжне рявчання лева. Ближче – лише мовчазні зітхання.
Розчовпаний БМВ Х5. Водія вже повезли на освідування.
Мимохідь почав шукати іншу автівку-учасницю пригоди. Нема. Зате є жіноча сумочка біля відчинених навстіж дверей.
- Жінка за кермом? - з ноткою іронії запитав я у поліцейського
- Нє, то він аж з Білої криниці на капоті привіз... - відповів поліцейський
- А там що? - питаю
- Два трупи, кажуть....
Вже за кілька кілометрів на добре освітленій Київ-Чоп завиднілось червоно-синє зарево. А ще ближче – і світлофор, на який мало хто з водіїв зважає, навіть попри зарево проблискових маячків патрульних авт.
Просто під відбійником, в кількох метрах від переходу, лежить «щось» незрозумілої форми, накрите поліетиленом. Підійшовши ближче, помітив босу жіночу ногу.
Природня реакція – опустив очі долу. Помітив, що стою на жіночій шкарпетці.
Метрах в 10-ти від того «шось». Це ж якої сили мав бути удар, щоб злетіло не тільки взуття, а й шкарпетки – подумав я і підняв очі.
Аж в сотні метрів від мене помітив поліцейського у світловідбивній жилетці і ще одне «щось» – теж накрите сміттєвим пакетом.
Слідів гальмування на сухій дорозі ні перед пішохідним переходом, ні після другого «щось» на дорозі не було...
У водія БМВ «драгер» показав 2,06 проміле. Аналіз крові покаже ще більше. Судячи з пошкоджень бехи – швидкість була далеко за 100.
І питання не в чорній Х5 – біди можна і ланосом наробити (але не факт, що після такого удару і на такій швидкості він поїде далі), і не в тому, що за кермом був валютник – біди може наробити будь-хто.
Питання в дорожній дисципліні, порядності і людяності.
Додому не повернуться двоє молодих жінок: одній Оксані було 38, іншій – 29.
Не факт, що скоро з-за грат додому повернеться горе-водій.
2,06 проміле – приблизно пляшка горілки (+/-) випита самотужки, 120 на трасі, там де можна 60, нехтування світлофором, бо це ж тільки пішохідний перехід (на червоне при мені, щонайменше трьох патрульках і двох покійників пролетіло добрі півтора десятка авт) – секундні і досить сумнівні радощі, ціною яким людські життя і свобода.
Але пост навіть не про це...
Нижче даємо посилання на оригінал, наведеної вище ФБ-публікації Дмитра Леонтіюка
Радіо Трек: НОВИНИ