Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою, яка їсть банан: побачили явну – педофілію (9 ФОТО)
«Дитя і фалічний символ» (с)
Як відомо, прийняття чогось починається із заборони. Головне – розголос. Розголос і заборона – найкраща реклама.
Тож не можна виключати, що Захід, який таким точно методом запровадив одруження гомосексуалістів та усиновлення ними хлопчиків, прямо зараз пропагує нам – педофілію. Через, начебто, заборону та переслідування.
Але вже явно у супроводі мало чи не прямої реклами.
Для прикладу ВВС на весь світ повідомляє:
Audi вибачилася за рекламу, де дівчинка їсть банан. В ній розгледіли сексуальний підтекст
Німецький автовиробник Audi вибачився за рекламу, яка викликала суперечки в соцмережах, і пообіцяв не використовувати її в майбутньому.
На рекламі, про яку йде мова, зображена неповнолітня дівчинка, яка їсть банан, спираючись на автівку.
«Ми чуємо вас і повторимо прямо: ми турбуємося про дітей», - йдеться в заяві Audi.
«Ми щиро просимо пробачення за це нетактовне зображення і запевняємо, що в майбутньому його не використовуватимемо».
Критики називали рекламу Audi провокативною. Одні знаходили в ній сексуальний підтекст, інші говорили що дівчинка на фото перебуває у небезпечному положенні, бо водій не побачить її з водійського крісла.
Слоган реклами лунав як
«Дозволь своєму серцю битися частіше – у кожному аспекті».
Компанія каже, що наразі розслідує, як з'явилося це зображення.
Користувачка Джейн Бредфорд написала під вибаченнями компанії у Twitter:
«Дозволь своєму серцю битися частіше – у кожному аспекті? Зображення дитини біля швидкісної автівки із бананом в роті - це неправильно у кожному аспекті».
«Маленька дівчинка із фалічним символам в руці. Ясно, супер…», - написав інший користувач.
Втім, не бракує й тих, хто нічого поганого в рекламі не розгледів.
«Хммм, для мене посил реклами такий: Audi RS4 – сімейна машина. Так само, як твоя донька змушує твоє серце битися частіше, так само це змушує робити й RS4», - написав користувач Марк Кройзер.
Цікавими також є й деякі коментарі з українських соцмереж:
«Мені теж не подобається коли дітей фотографують в, м'яко кажучи, не дитячих позах. Часто, особливо в східній Європі, самі батьки роблять такі фото, тим самим даючи можливість зайвий раз подрочити педофілам.»
«Запретить бананы ... Вместе с автивками...»
«І трускавку теж! Разом зі сметаною!»
«Само собою заборонити :
банани , бо збоченцям вони щось нагадують
дітей , бо мають первородний гріх і зявляються у неприродний спосіб
ну і автівки боїх вигадали білі люди»
«Бананы теперь надо продавать в сексшопах. Огурцы тоже. Ауди там же»
«Там не зайве було б перевірити автора на педофелію»
«В каком больном мире мы живем.
ребенок с бананом – сексуально провоцирующий объект».
«Світ здурів»
«Ну світ не здурів, здурили автори реклами.
повністю за заборону такої гидоти рафінованої.
тим більше -і слоган такий самий - з натяками.
"Маленька дівчинка із фалічним символам в руці." (С)
це 100 відсотково так.
п.с. рекламщиків задумка зрозуміла – провокація привертає увагу.
але діти??? використовувати дітей??
бо тітки вже не збуджують?
п.с. ратувальникам за банан, задайте собі питання, чому в руках у дівчинки не яблуко? чи персик? чи гроно винограду?»
«Фото може і класне, але от хто таке фото своєї доньки виставить в паблік?
Достоту так фоткаються на фоні машин дорослі дівчата і жінки дуже навіть з підтекстом – достатньо залізти в інстаграм чи фейсбук і глянути
Ще б дитину причипили на пілон, а потім обурювались, «а шо такова, дитя просто кувиркається»
«Людина бачить те, про що найбільше думає ("доктар, а аткуда у Вас такіє картінкі?" (с)). Далі додумайте самі.
З.І. Діти у цьому малюнку бачать лише дельфінів...»
«Це не мозок підсовує.
це рекламщики Ауді під(та)совують.
в цій картинці має бути доросла жінка. Тоді все стає на свої місця»
«Вирішено: реклама тупа, провакативна і недоречна»
«Ну тут як не крути – реклама схожа на рекламу цегли з полуголою дівицею. Коли 1+1 не складється в голові – цегла? цицьки? що рекламується?»
Радіо Трек: НОВИНИ