Audi вибачилася за рекламу з маленькою дівчинкою, яка їсть банан: побачили явну – педофілію (9 ФОТО)

«Дитя і фалічний символ» (с)

Тут і далі періодично використовуються фото малолітніх «моделей» із журналу VOGUE

Як відомо, прийняття чогось починається із заборони. Головне – розголос. Розголос і заборона – найкраща реклама.

Тож не можна виключати, що Захід, який таким точно методом запровадив одруження гомосексуалістів та усиновлення ними хлопчиків,  прямо зараз пропагує нам – педофілію. Через, начебто, заборону та переслідування.

Але вже явно у супроводі мало чи не прямої реклами.

Для прикладу ВВС на весь світ повідомляє:

Audi вибачилася за рекламу, де дівчинка їсть банан. В ній розгледіли сексуальний підтекст

Фото з реклами АУДІ

Німецький автовиробник Audi вибачився за рекламу, яка викликала суперечки в соцмережах, і пообіцяв не використовувати її в майбутньому.

На рекламі, про яку йде мова, зображена неповнолітня дівчинка, яка їсть банан, спираючись на автівку.

«Ми чуємо вас і повторимо прямо: ми турбуємося про дітей», - йдеться в заяві Audi.

 

«Ми щиро просимо пробачення за це нетактовне зображення і запевняємо, що в майбутньому його не використовуватимемо».

Критики називали рекламу Audi провокативною. Одні знаходили в ній сексуальний підтекст, інші говорили що дівчинка на фото перебуває у небезпечному положенні, бо водій не побачить її з водійського крісла.

Слоган реклами лунав як

«Дозволь своєму серцю битися частіше – у кожному аспекті».

Компанія каже, що наразі розслідує, як з'явилося це зображення.

Користувачка Джейн Бредфорд написала під вибаченнями компанії у Twitter:

«Дозволь своєму серцю битися частіше – у кожному аспекті? Зображення дитини біля швидкісної автівки із бананом в роті - це неправильно у кожному аспекті».

 

«Маленька дівчинка із фалічним символам в руці. Ясно, супер…», - написав інший користувач.

Втім, не бракує й тих, хто нічого поганого в рекламі не розгледів.

«Хммм, для мене посил реклами такий: Audi RS4 – сімейна машина. Так само, як твоя донька змушує твоє серце битися частіше, так само це змушує робити й RS4», - написав користувач Марк Кройзер.

Цікавими також є й деякі коментарі з українських соцмереж:

«Мені теж не подобається коли дітей фотографують в, м'яко кажучи, не дитячих позах. Часто, особливо в східній Європі, самі батьки роблять такі фото, тим самим даючи можливість зайвий раз подрочити педофілам.»

 

«Запретить бананы ... Вместе с автивками...»

 

«І трускавку теж! Разом зі сметаною!»

«Само собою заборонити :
банани  , бо збоченцям вони щось нагадують
дітей , бо мають первородний гріх і  зявляються у неприродний спосіб
ну і автівки боїх вигадали білі люди»

 

«Бананы теперь надо продавать в сексшопах. Огурцы тоже. Ауди там же»

 

«Там не зайве було б перевірити автора на педофелію»

«В каком больном мире мы живем.
 ребенок с бананом – сексуально провоцирующий объект».

 

«Світ здурів»

 

«Ну світ не здурів, здурили автори реклами.
повністю за заборону такої гидоти рафінованої.
тим більше -і слоган такий самий - з натяками.

"Маленька дівчинка із фалічним символам в руці." (С) 
це 100 відсотково так.


п.с. рекламщиків задумка зрозуміла – провокація привертає увагу.
але діти??? використовувати дітей??
бо тітки вже не збуджують?

 

п.с. ратувальникам за банан, задайте собі питання, чому в руках у дівчинки не яблуко? чи персик? чи гроно винограду?»

Фото з реклами АУДІ

«Фото може і класне, але от хто таке фото своєї доньки виставить в паблік?
Достоту так фоткаються на фоні машин дорослі дівчата і жінки дуже навіть з підтекстом – достатньо залізти в інстаграм чи фейсбук і глянути


Ще б дитину причипили на пілон, а потім обурювались, «а шо такова, дитя просто кувиркається» 

 

«Людина бачить те, про що найбільше думає ("доктар, а аткуда у Вас такіє картінкі?" (с)). Далі додумайте самі.

З.І. Діти у цьому малюнку бачать лише дельфінів...»

Кажуть, що діти на цій пляшці бачать лише дельфінів. Начебто

«Це не мозок підсовує.
це рекламщики Ауді під(та)совують.
в цій картинці має бути доросла жінка. Тоді все стає на свої місця»

 

«Вирішено: реклама тупа, провакативна і недоречна»
 

«Ну тут як не крути – реклама схожа на рекламу цегли з полуголою дівицею. Коли 1+1 не складється в голові – цегла? цицьки? що рекламується?»

На цій збірці фотографій від VOGUE усім моделям -- не більше 10 років

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Микола Кульчинський

Микола Кульчинський

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень