«Заявку прийнято»: що означає цей статус в єДопомога?
І як перевірити статус заявки
Через платформу єДопомога можна залишити заявку на фінансову підтримку від міжнародних організацій, а також перевірити статус уже поданої вами заявки.
Нагадаємо, що окрім грошової допомоги від міжнародних організацій, українці, які постраждали від повномасштабного вторгнення росії, можуть отримати грошову допомогу від держави та надати або отримати волонтерську підтримку.
Як подати заяву на допомогу?
Збір даних передбачає надання вами відомостей про себе та членів вашої сім'ї (дітей та недієздатних осіб), а саме:
- ПІБ, згідно з ідентифікаційним документом;
- РНОКПП (ІПН);
- паспорт громадянина України, ID-картка, Посвідка на постійне або тимчасове проживання, Свідоцтво про народження дитини;
- адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання;
- ваш контактний номер телефону;
- IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).
Як перевіряються дані?
Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.
У кого найбільше шансів отримати допомогу?
Рішення щодо надання допомоги відповідній категорії населення та сум виплат приймають міжнародні організації. Однак пріоритетними є найбільш незахищені верстви населення, які мають такі соціальні статуси:
- особа з інвалідністю;
- пенсіонер;
- одинока мати чи батько;
- багатодітна сім'я;
- отримувач допомоги малозабезпеченим сім'ям зокрема з-поміж ВПО.
Як перевірити статус заяви на допомогу?
Для перевірки вам потрібно:
- Перейти за цим посиланням і натиснути кнопку «Перевірити статус заявки».
- Вказати реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН) та номер свого телефону.
- Натиснути кнопку «Перевірити статус», після чого дізнатися статус заявки.
«Заяву прийнято» та інші статуси в єДопомога — що це означає?
Статуси заявки на отримання допомоги від міжнародних організацій можуть бути наступними:
- «Заявка не знайдена» — заявка не надсилалась через платформу єДопомога;
- «Ваша заявка в процесі верифікації» — заявка передана до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики України і наразі відбувається перевірка правильності поданих даних, ідентифікація особи та належність до вказаних соціальних статусів;
- «Ваша заявка успішно верифікована» — вказані у заявці персональні дані та соціальні статуси підтверджено;
- «Ваша заявка не пройшла верифікацію» — вказані у заяві статуси не відповідають наявній інформації Мінсоцполітики. В такому разі вам необхідно звернутися до органів соцзахисту населення для актуалізації статусу. Після актуалізації у вас з’явиться можливість повторно подати уже виправлену заявку;
- «Ваша заявка містить помилки» — в заявці допущені помилки, тож потрібно її ще раз перевірити і виправити. Після цього у вас буде можливість подати заявку повторно;
- «Заявка знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародних організацій» — цей статус ще раз підтверджує, що заявка успішно пройшла верифікацію і буде передана міжнародним організаціям за умови відповідності соціальної категорії (статусу) заявника до умов виплат, які визначають міжнародні організації.
Надалі статуси можуть змінюватись після отримання заявки міжнародними організаціями за їх запитом та підтвердження готовності здійснити виплату.
Раніше ми докладно роз’яснювали, як перевірити статус заявки на платформі єДопомога. А ще наприкінці серпня стало відомо, що допомога від ООН повертається і організація дещо розширила коло осіб, які можуть отримати фінансову допомогу у розмірі 6600 грн.
Джерело: НВ
Радіо Трек: НОВИНИ