Залізничники: столітню поліську «кукушку» руйнують бурштинокопачі

На її утримання йдуть мільйони

Львівська залізниця неодноразово наголошувала на проблемах, які виникають із забезпеченням залізничного руху на вузькоколійній залізниці Антонівка – Зарічне. В народі її називають «кукушка».

- Серйозні клопоти виникають не лише через глибоку збитковість приміських перевезень на цій дільниці, а насамперед через проблеми у питаннях гарантування безпеки руху. Річ у тім, що розвиток місцевої інфраструктури зупинився на рівні середини, а подекуди – початку минулого століття, а рухомий склад давно відпрацював установлений термін експлуатації, — йдеться в офіційному повідомленні прес-служби Львівської залізниці.

Рух на дільниці здійснюється за електрожезловою системою, яка давно морально та фізично застаріла.

Наприклад, електрожезлова система на станції Володимирець – 1929 року випуску.

На дільниці експлуатується 85 інженерних споруд – тимчасових мостів, металевих та бетонних труб. Близько 75% із них потребують заміни.

Приблизно така ж ситуація спостерігається і в місцевому господарстві електропостачання та сигналізації й зв’язку. Не витримує навантаження і старий рухомий склад.

Крім того, понад 80 км колії на цій дільниці складається з рейок, виготовлених на початку минулого століття.

Термінової заміни потребують близько 40% зі 173 тисяч дерев’яних шпал та понад 50% стрілочних переводів, додають залізничники.

- Не менш актуальною для місцевих залізничників є проблема розкрадання деталей та матеріалів. Упродовж 2018 року на дільниці зафіксовано чотири випадки крадіжок матеріалів верхньої будови колії. Серйозної шкоди місцевій інфраструктурі завдає і масовий незаконний промисел із видобування бурштину. Приміром, у 2016 році саме такий випадок став причиною розмиву земляного полотна. Для проведення аварійно-відновлювальних робіт залізничникам тоді довелося на тиждень зупиняти рух вузькоколійкою, — йдеться в офіційному повідомленні прес-служби Львівської залізниці.

Загалом, за 10 попередніх років на «кукушці» зафіксовано кілька десятків аварій.

Сума експлуатаційних витрат Львівської регіональної філії на вузькоколійній дільниці Антонівка – Зарічне у 2018 році сягнула 19 млн 303 тисячі гривень. Тоді як доходи магістралі від цієї роботи торік склали заледве 183 тис. грн.

Нагадаємо, будівництво колії шириною 750 мм на дільниці Антонівка – Зарічне розпочалося наприкінці XIX ст., завершили прокладання понад 105-кілометрової вузькоколійки у 1960-х роках минулого століття. З самого початку залізниця будувалася для обслуговування потреб лісозаготівельної промисловості.

У розпал економічної кризи 1990-х років вантажний рух на вузькоколійці припинився.

Нині тут здійснюється лише приміський пасажирський рух.

Окрім станцій Антонівка та Зарічне, на маршруті слідування є ще дві станції – Володимирець та Біла, а також 13 пунктів зупинки.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4 

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень