«Від нас приховують реальну загрозу нападу чи це пограбування?»: з Полісся екстрено забирають «Кукушку» (ВІДЕО)
Є «потреба збереження через загрозу обстрілів»
Стаття доповнена коментарем від Рівненської ОВА
Про ситуацію, що склалась із Кукушкою у п'ятницю, 1 липня, повідомляють журналісти володимирецького видання.
- Саме зараз вантажать на евакуацію рухомий склад Кукушки Антонівка. Мотивують потребою збереження через загрозу обстрілів.
Ситуація незрозуміла. Чи від нас приховують реальну загрозу нападу ... Аж настільки!
Чи це пограбування і повне знищення Поліського трамваю. Ми їдемо туди.
Розкажемо з місця події, - повідомляє у соцмережах видання Володимирець.Сity.
Голова Антонівської тергромади Олена Гребень підтвердила Радіо ТРЕК інформацію про те, що рухомий склад потяга вивозять:
- Жодних документів від «Укрзалізниці» я не бачила. Я не знаю, як заспокоїти людей.
Нам обіцяли, що 22 червня «Кукушку» запустять, натомість сьогодні зранку завантажили рухомий склад на потяг, поки ще не вивезли.
Я намагалась з'ясувати причину, телефонувала до залізничників. В «Укрзалізниці» повідомили, що це їхнє майно і вони не зобов'язані звітувати людям.
Торік людей, які там працювали, розформували. Ще раз кажу, жодної офіційної інформації я не отримувала.
На офіційному сайті «Укрзалізниці» немає новин щодо потяга, який курсував за маршрутом «Антонівка-Зарічне».
Втім, обізнані у ситуації люди стверджують, що погодження таки було, ще й підкріплене «добром» Міноборони.
Відомо, що разом із самим потягом з депо у Антонівці вивезли і станки. Все це нібито повезуть на Закарпаття.
Між тим, по обіді дещо прояснив ситуацію речник Рівненської ОВА Олександр Поліщук:
– Висвітлення будь-якої інформації та рішень, які стосуються залізничної інфраструктури, під час воєнного стану є неможливим. Адже нині залізниця – це військовий, а не цивільний об’єкт. І він – перша ціль ворога.
Нагадаємо, найдовша вузькоколійка Європи, на якій здійснювали пасажирські перевезення, закрилась на початку пандемії 2 роки тому. А торік у грудні «Укрзалізниця» ухвалила рішення про переведення працівників, які працювали на вузькоколійці, в інші підрозділи залізниці на території області.
Місцеві мешканці не здаються і досі шукають шляхи запуску «поліського трамвая». Адже це не лише засіб пересування, а й історична та культурна цінність краю.
Додамо, що головний редактор Радіо Трек Микола Кульчинський особисто реєстрував петицію на сайті Президента з проханнями відновити роботу «Кукушки».
Але тоді не було ані достатньої підтримки від українців, ані відповіді від Президента.
Близько полудня журналістка володимирецького видання опублікувала відео з місця події зазначивши, що коментарів працівники залізниці не дають:
Радіо Трек: НОВИНИ