Одному з найкращих ЦНАПів України виповнилося 5 років (ДОСЯГНЕННЯ)
Про них розповіла керівниця центру Наталія Хомич
Рівненський ЦНАП відзначає своє п’ятиріччя. Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному розпочав свою роботу 29 січня 2016 року і нині надає понад 220 адміністративних послуг.
Як відзначила директорка Рівненського ЦНАПу Наталія Хомич, центр один із перших почав брати участь у всесвітніх проєктах, які успішно реалізовує:
- Електронна автоматизована система керування чергою відвідувачів із голосовим супроводом.
- Облаштовано дитячий куточок для потреб найменших відвідувачів.
- Забезпечено доступність надання адміністративних послуг клієнтам з інвалідністю.
- Успішно проведена децентралізація повноважень у сферах державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Управління визначене єдиним органом, що здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста Рівного.
- Команда отримала спеціальну відзнаку «Кращі практики місцевого самоврядування» за впровадження в роботу програмного забезпечення «ЦНАП-SMART-QUALITY-SERVICE».
- Успішно реалізовано проєкт впровадження надання адміністративних послуг у сфері оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
- В приміщенні центру здійснюється безпосередній прийом документів працівниками комунальних підприємств Рівного.
- Успішно реалізований важливий соціальний проєкт – відкриття територіального підрозділу центру в ТРЦ «Злата Плаза».
- Впроваджено у роботу кол-центр.
- Встановлено платіжні термінали самообслуговування та POS-термінали на робочих місцях адміністраторів та державних реєстраторів.
- Підписано меморандуми про співпрацю із Національним університетом водного господарства та природокористування та Міжнародним економіко-гуманітарним університетом ім. Степана Дем’янчука.
- Впроваджено міжвідомчий електронний документообіг між виконавчими органами рівненської міської ради та електронний документообіг між комунальними підприємствами.
- З метою забезпечення доступності надання адміністративних послуг особам з вадами слуху, впроваджено онлайн зв’язок між перекладачем жестової мови та клієнтами.
- Створено відділ юридичного супроводу центру та юридично-дискусійний клуб «LEGAL SPACE» для клієнтів.
- Створено відділ, який здійснює формування та зберігання архівних справ
- Запроваджено надання комплексу послуг відповідно до життєвих ситуацій, через новостворений відділ інтегрованих послуг
- Отримано сертифікат «Стандарт управління якістю ISO 9001:2015» - найвищий стандарт якості на сьогодні.
- Успішно впроваджено комплекс послуг «Є-МАЛЯТКО».
- Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному один із перших в Україні почав використовувати для ідентифікації особи електронну копію паспорта у додатку «Дія».
- Державні реєстратори вперше в Україні розпочали здійснювати електронну реєстрацію підприємницької діяльності через портал «Дія».
- Впроваджено нову адміністративну послугу ID14.
- Для клієнтів центру встановлено скриньки та планшети для відгуків, а також в центрі встановлені робочі місця для самообслуговування.
- Шерінг документів завдяки взаємодії реєстру територіальної громади міста Рівного з додатком «Дія».
- В умовах карантину було дотримано усіх епідеміологічних заходів
- Забезпечено роботу додаткових мобільних гарячих ліній в усіх відділах центру надання адміністративних послуг.
Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.
Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.
Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ