Одному з найкращих ЦНАПів України виповнилося 5 років (ДОСЯГНЕННЯ)

Про них розповіла керівниця центру Наталія Хомич

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Рівненський ЦНАП відзначає своє п’ятиріччя. Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному розпочав свою роботу 29 січня 2016 року і нині надає понад 220 адміністративних послуг.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Як відзначила директорка Рівненського ЦНАПу Наталія Хомич, центр один із перших почав брати участь у всесвітніх проєктах, які успішно реалізовує:

Начальниця рівненського ЦНАПу Наталія Хомич.

  • Електронна автоматизована система керування чергою відвідувачів із голосовим супроводом.

 

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

  • Облаштовано дитячий куточок для потреб найменших відвідувачів.
  • Забезпечено доступність надання адміністративних послуг клієнтам з інвалідністю.
  • Успішно проведена децентралізація повноважень у сферах державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Управління визначене єдиним органом, що здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста Рівного.
  • Команда отримала спеціальну відзнаку «Кращі практики місцевого самоврядування» за впровадження в роботу програмного забезпечення «ЦНАП-SMART-QUALITY-SERVICE».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Успішно реалізовано проєкт впровадження надання адміністративних послуг у сфері оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
  • В приміщенні центру здійснюється безпосередній прийом документів працівниками комунальних підприємств Рівного.
  • Успішно реалізований важливий соціальний проєкт – відкриття територіального підрозділу центру в ТРЦ «Злата Плаза».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

  • Впроваджено у роботу кол-центр.
  • Встановлено платіжні термінали самообслуговування та POS-термінали на робочих місцях адміністраторів та державних реєстраторів.
  • Підписано меморандуми про співпрацю із Національним університетом водного господарства та природокористування та Міжнародним економіко-гуманітарним університетом ім. Степана Дем’янчука.
  • Впроваджено міжвідомчий електронний документообіг між виконавчими органами рівненської міської ради та електронний документообіг між комунальними підприємствами.
  • З метою забезпечення доступності надання адміністративних послуг особам з вадами слуху, впроваджено онлайн зв’язок між перекладачем жестової мови та клієнтами.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Створено відділ юридичного супроводу центру та юридично-дискусійний клуб «LEGAL SPACE» для клієнтів.
  • Створено відділ, який здійснює формування та зберігання архівних справ
  • Запроваджено надання комплексу послуг відповідно до життєвих ситуацій, через новостворений відділ інтегрованих послуг
  • Отримано сертифікат «Стандарт управління якістю ISO 9001:2015» - найвищий стандарт якості на сьогодні.
  • Успішно впроваджено комплекс послуг «Є-МАЛЯТКО».  
  • Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному один із перших в Україні почав використовувати для ідентифікації особи електронну копію паспорта у додатку «Дія».  

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Державні реєстратори вперше в Україні розпочали здійснювати електронну реєстрацію підприємницької діяльності через портал «Дія».  
  • Впроваджено нову адміністративну послугу ID14.
  • Для клієнтів центру встановлено скриньки та планшети для відгуків, а також в центрі встановлені робочі місця для самообслуговування.
  • Шерінг документів завдяки взаємодії реєстру територіальної громади міста Рівного з додатком «Дія».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • В умовах карантину було дотримано усіх епідеміологічних заходів
  • Забезпечено роботу додаткових мобільних гарячих ліній в усіх відділах центру надання адміністративних послуг.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.

Начальниця рівненського ЦНАПу Наталія Хомич.

Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

У Рівному знайшли студентський квиток

У Рівному, 1 жовтня, на тротуарі, між Басів Кутом і Щасливим, знайшли студентський квиток. Він належить Січкару Григорію , студенту НУВГП.   Власника просимо звернутись за номером:  +380667642577 — Людмила

Більше оголошень