Одному з найкращих ЦНАПів України виповнилося 5 років (ДОСЯГНЕННЯ)

Про них розповіла керівниця центру Наталія Хомич

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Рівненський ЦНАП відзначає своє п’ятиріччя. Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному розпочав свою роботу 29 січня 2016 року і нині надає понад 220 адміністративних послуг.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Як відзначила директорка Рівненського ЦНАПу Наталія Хомич, центр один із перших почав брати участь у всесвітніх проєктах, які успішно реалізовує:

Начальниця рівненського ЦНАПу Наталія Хомич.

  • Електронна автоматизована система керування чергою відвідувачів із голосовим супроводом.

 

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

  • Облаштовано дитячий куточок для потреб найменших відвідувачів.
  • Забезпечено доступність надання адміністративних послуг клієнтам з інвалідністю.
  • Успішно проведена децентралізація повноважень у сферах державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Управління визначене єдиним органом, що здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб на території міста Рівного.
  • Команда отримала спеціальну відзнаку «Кращі практики місцевого самоврядування» за впровадження в роботу програмного забезпечення «ЦНАП-SMART-QUALITY-SERVICE».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Успішно реалізовано проєкт впровадження надання адміністративних послуг у сфері оформлення та видачі паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
  • В приміщенні центру здійснюється безпосередній прийом документів працівниками комунальних підприємств Рівного.
  • Успішно реалізований важливий соціальний проєкт – відкриття територіального підрозділу центру в ТРЦ «Злата Плаза».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

  • Впроваджено у роботу кол-центр.
  • Встановлено платіжні термінали самообслуговування та POS-термінали на робочих місцях адміністраторів та державних реєстраторів.
  • Підписано меморандуми про співпрацю із Національним університетом водного господарства та природокористування та Міжнародним економіко-гуманітарним університетом ім. Степана Дем’янчука.
  • Впроваджено міжвідомчий електронний документообіг між виконавчими органами рівненської міської ради та електронний документообіг між комунальними підприємствами.
  • З метою забезпечення доступності надання адміністративних послуг особам з вадами слуху, впроваджено онлайн зв’язок між перекладачем жестової мови та клієнтами.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Створено відділ юридичного супроводу центру та юридично-дискусійний клуб «LEGAL SPACE» для клієнтів.
  • Створено відділ, який здійснює формування та зберігання архівних справ
  • Запроваджено надання комплексу послуг відповідно до життєвих ситуацій, через новостворений відділ інтегрованих послуг
  • Отримано сертифікат «Стандарт управління якістю ISO 9001:2015» - найвищий стандарт якості на сьогодні.
  • Успішно впроваджено комплекс послуг «Є-МАЛЯТКО».  
  • Центр надання адміністративних послуг у місті Рівному один із перших в Україні почав використовувати для ідентифікації особи електронну копію паспорта у додатку «Дія».  

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • Державні реєстратори вперше в Україні розпочали здійснювати електронну реєстрацію підприємницької діяльності через портал «Дія».  
  • Впроваджено нову адміністративну послугу ID14.
  • Для клієнтів центру встановлено скриньки та планшети для відгуків, а також в центрі встановлені робочі місця для самообслуговування.
  • Шерінг документів завдяки взаємодії реєстру територіальної громади міста Рівного з додатком «Дія».

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

 

  • В умовах карантину було дотримано усіх епідеміологічних заходів
  • Забезпечено роботу додаткових мобільних гарячих ліній в усіх відділах центру надання адміністративних послуг.

Кадр із відео на сторінці Рівненського ЦНАПу у фейсбук.

Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.

Начальниця рівненського ЦНАПу Наталія Хомич.

Протягом 5 років через центр було надано близько двох мільйонів адміністративних послуг, а надходження до місцевого бюджету склали 43 мільйони гривень.

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Загублено документи на Романюк

  Загублено сумку з документами на прізвище Романюк Валерій. Велике прохання повернути документи за винагороду.      

Загублено документи на Музичук

Загублено гаманець з документами на прізвище Музичук Андрій. Прохання повернути за винагороду.    

Знайдено самокат

В районі Лебединки знайдено дитячий самокат. Тому, хто загубив, прохання телефонувати:  

Більше оголошень