Невдала поїздка у таксі: що потрібно знати і куди звертатися зі скаргами
Шанс відстояти свої права є, - кажуть у Держпродспоживслужбі
У період новорічно-різдвяних свят разом із підвищенням тарифів на проїзд у рівненських таксі збільшилась і кількість скарг на цей вид транспорту. Нагадаємо, навіть попри подвійний тариф у Новорічну ніч та значне подорожчання впродовж першого тижня Нового року іноді рівнянам не вдавалося викликати авто чи дочекатися його. А навіть якщо й дочекалися, існувала ймовірність, що вас можуть висадити з машини серед дороги. Така ситуація, наприклад, трапилася з пасажирами у Рівному 9 січня.
У зв’язку з цим Радіо Трек вирішило з’ясувати, чи існують важелі впливу на служби таксі та чи можуть пасажири відстояти свої права і що для цього потрібно. Як з’ясувалося, якщо у пасажира виникла проблемна ситуація з таксі, обов’язково необхідно запам’ятати державний номерний знак авто, і звернутися у фірму, аби дізнатися інформацію про водія. Адже зазвичай таксист, який везе пасажира, і є перевізником, а фірма декларує, що вони лише надають інформаційні послуги.
Також важливо вимагати чек за поїздку. Навіть якщо таксі не обладнане таксометром, у водія мають бути бланки чеків, де і зазначено перевізника.
Із цими документами можна писати скаргу в обласне управління Держпродспоживслужби, - розповідає начальник відділу ринкового та метрологічного нагляду обласного управління Віра Ледньова:
- По-перше: треба звернутися у службу, там мають надати Вам роз’яснення. Це (служби таксі, - ред.) суб’єкти, які надають інформаційні послуги. А таксист може бути сам особою-підприємцем. Це треба з`ясовувати у службі, хто підприємець, на кого скаржитися. Треба знати номер машини. А потім звернутися до нас з письмовою заявою на імя начальника Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області Лазарчука Володимира Степановича. Зазначити державний номерний знак, зазначити підприємця і які Ваші вимоги.
Крім того, Віра Ледньова також зазначила, що популярна нині тенденція у таксі здирати з пасажира додаткові гроші за багаж - незаконна. Адже, згідно із правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими Кабміном, все, що вміщається у багажник авто чи в салон і не заважає водію - перевозиться безкоштовно, тобто і так входить у вартість поїздки.
Радіо Трек: НОВИНИ