Колготи з написом «ЗСУ» та пиво «Буча-комбуча»: в Україні забороняють комерцію на крові (ФОТО)
Маркетинг, за який соромно
З початком повномасштабного вторгнення багато брендів почали використовувати у своїй рекламі патріотичні вислови та назви, які асоціюються з національним спротивом українців. На жаль, деякі з них роблять це у недоречний спосіб.
Щоб припинити нешанобливе ставлення представників бізнесу до теми національної оборони, у Верховній Раді з'явився проєкт закону №9128.
Ним забороняється використовувати будь-які назви, пов'язані зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони.
Що саме пропонує законопроєкт
У разі прийняття законопроєкту, в комерційних цілях буде заборонено використовувати такі назви:
- Ті, що відтворюють повністю чи частково назви подій, пов’язаних зі здійсненням заходів з національної безпеки та оборони, відсічі й стримування російської збройної агресії;
- відтворюють назви населених пунктів та місцевостей, що асоціюються з українським спротивом, крім випадків використання таких назв до 24 лютого 2022 року;
- містять згадування бойових дій та військових операцій, найменування виробників, назв типів і видів озброєння;
- відтворюють назви родів військ, військових підрозділів Збройних Сил України;
- відтворюють привітання, які визначені законодавством як офіційні для Збройних Сил України, інших створених відповідно до законів України військових формувань.
Втім, ці обмеження НЕ поширюються на рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, присвяченої висвітленню подій, пов’язаних зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони, відсічі й стримування російської збройної агресії.
Які реклама уже викликала обурення в українців
Виробник комбучі з Ірпеня випустив лімітовану партію напою, яку назвав «Героїчна Буча Комбуча». Це викликало бурхливу реакцію у соцмережах.
Лінія продукції «Насіння перемоги» продається під ТМ «Насіння України» й включає також такі товари, як «Диня Чорнобаївка», «Кабачок Привид Києва», «Огірок Патрон», «Салат листовий Джонсонюк» тощо. Вказана торгова марка належить столичному ТОВ «Гарденс», основний вид діяльності якого – гуртова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин.
Українська співачка Тіна Кароль спільно з брендом ONE BY ONE створили «патріотичну колекцію одягу». Туди увійшли жіночі колготки та інший одяг з принтом «ЗСУ».
Джерело: 24 канал
Радіо Трек: НОВИНИ