Гроші зависли у повітрі: рівняни говорять про банкрутство постачальника газу, та чи правда це?
На Рівненщині не можуть дочекатися повернення помилково сплачених за блакитне паливо коштів
Мешканці Рівненщини нарікають, що і досі не можуть повернути помилково сплачені Рівнегаззбуту кошти за газ. Хоча більшість з них написали заяви, але за п’ять місяців коштів так і не отримали. Комунікації з колишнім постачальником газу немає, на електронні листи приходять автоматична відповідь про не можливість ідентифікації люди без електронного підпису, а особистого приймання громадян компанія не веде.
У соцмережах люди навіть повідомляли, що Рівнегаззбут оголосило себе банкрутом, втім цю інформацію у секторі НКРЕКП у Рівненській області не підтвердили, говорить Володимир Нечипорук:
Ні, такої інформації, що підприємство оголосило себе банкрутом, я не чув. Не має таких повідомлень.
На сьогодні заяви на повернення помилково сплачених коштів написали 23 тисячі споживачів області, а реальні гроші вдалося повернути одиницям. За словами Володимира Нечипорука, повернення коштів, актуалізація показників лічильника на газ – питання, з якими мешканці Рівненщині найчастіше звертаються до Регулятора. Також чимало звернень на законність дій оператора газопостачання щодо приєднання до мереж нових абонентів. Цим питанням наразі займається антимонопольний комітет.
Нагадаємо, у травні понад 12 мільйонів споживачів, серед яких і мешканці Рівненщини, перевели на обслуговування до компанії Нафтогаз. Частина громадян помилково сплатити кошти за газ у стравні – колишньому постачальнику, місцевим газзбутам. І вже з травня триває листування з компаніями щодо повернення коштів, адже йдеться про суми від 200 до 9000 гривень.
Радіо Трек: НОВИНИ