

Він ще бачив на маршрутах RAFи
Стало відомо, чому Василя Миколайовича Сливку призначили на посаду начальника управління транспорту «по-тихому» і без помпи.
Попереднього керівника цього напрямку – Івана Фурлета з Житомира – звільнили ще 1 липня.
Вважається, що пішов він за власним бажанням, бо отримував дуже низьку заробітну плату.
За результатами відставки Фурлета заступниця рівненського міського голови Марина Кузьмічова зробила резонансну заяву. Мовляв:
«Важко втримати талановитого реформатора на посаді в 10 000 грн, у той час як іноземні компанії пропонують таким фахівцям зарплати в доларах».
Які саме реформи запровадив Фурлет у Рівному - пригадати важко. Але, як державний службовець цей молодий житомирянин певно дійсно не мав стажу, який би дозволяв йому заробляти на керівній посаді не 10 тисяч, а скажімо 15 чи 20. За ту ж саму роботу.
Василь Сливка подібних проблем очевидно не матиме, бо стаж має великий, адже свого часу працював на різних посадах в органах місцевого та державного управління.
Зокрема, й 10 років на посаді начальника того самого управління транспорту.
При цьому, як повідомили нам з міської ради,
«Зараз воєнний стан. В умовах воєнного стану конкурси на посади не проводяться, працює спрощена процедура.
Коли ж війна закінчиться, Василь Сливка зможе пропрацювати в такому статусі лише три місяці.
За цей час – згідно з законодавством – треба буде й провести відповідний конкурс».
От як Василь Сливка розповідав «ОГО» про те, як створювалося згадане управління:
– На той час конкурси для визначення перевізників і для міста, і для області організовувало обласне автоуправління. Міська влада не мала впливу і не могла управляти транспортними потоками і процесами перевезення. Увесь міжміський пасажирський транспорт йшов через центр міста: з Млинівського напрямку, Луцького, Здолбунівського.
Кожен їхав і зупинявся там, де хотів, місто було однією великою проїжджою частиною. Це створювало певний хаос. Щоб його ліквідувати, й виникла ідея створити міське управління транспорту. Тодішній мер Віктор Чайка підтримав цю ідею.
Ми все починали з нуля. До роботи намагалися залучити фахівців, компетентних автомобілістів, які були на той час у місті. Запросили і столичних науковців, вони вивчили пасажиропотоки в Рівному, дали свої рекомендації щодо організації пасажирських перевезень.
Була створена міська комісія, яка й розробила систему маршрутів, що існує досі. Перевагу віддали тим напрямкам, на яких працювали і автобуси, і тролейбуси. Куди вони не доїжджали чи не могли повністю забезпечити потреби пасажирів, пустили маршрутні таксі.
На кожному маршруті була визначена необхідна кількість автомобілів, інтервали руху. Почали набирати перевізників. Створили свій конкурсний комітет, який зайнявся відбором.
– Який транспорт тоді забезпечував перевезення?
– Крім міських тролейбусів та автобусів, були й маршрутки. На початку було багато РАФів, вони були розраховані на 11 пасажирів, стояти всередині в них було важко через низьку стелю.
Згодом їх замінили багатомісні мерседеси, фольксвагени, які вже мали до 20 місць для сидіння. З часом почали з’являтися новіші, кращі за своїми характеристиками автобуси. Станом на 2010 рік у місті було багато «Богданів» і «Еталонів».
Радіо Трек: НОВИНИ
Працівникам військкоматів дозволили перевіряти документи на вулиці: що це означає
Після березневої індексації пенсія не може бути нижчою за 8 000 гривень
20 березня - весняне рівнодення: прикмети та заборони дня
Кому не можна пити березовий сік, щоб не спричинити проблеми зі здоров'ям
Що потрібно випити 19 березня, щоб рік не хворіти: народні прикмети
Замість однієї - три: маршруток під номером 43 у Рівному побільшає
Усіх перевірять, із найгіршими розпрощаються: у Рівному всерйоз взялися за маршрутників
У Рівному поменшало маршруток (ВІДЕО)
Рвані сидіння, брудні штори і дірява підлога: у Рівному взялися перевіряти маршрутки (ВІДЕО)
Одну з найбільших зупинок транспорту відзавтра розмежують у Рівному
У Рівному знайдено документи, на прізвище Кірюшин Володимир. Власник може телефонувати:
У суботу 25 лютого у Рівному було втрачено посвідчення УБД, на прізвище Полюхович Юрій. Ймовірно документи згубили у тролейбусі №1 близько 10:30 ранку. Прохання повернути за винагороду. Телефонуйте:
У маршрутці №57 знайдено пакет документів виданих на прізвище Катерини Ільчук. Власниця може звертатися за номером