Як бізнесмени самі шкодять своїй справі і чому треба платити за соцмережі - розповіли на «Бізнес-інкубаторі»

У Рівному

«Бізнес-інкубатор» відбувся у Рівному цієї п’ятниці. Це тренінг для власників малого та середнього бізнесу. Серію навчальних семінарів протягом двох років проводить на території всієї України «ПриватБанк». Лекції ведуть досвідчені тренери та консультанти у напрямках, корисних для починаючих, а також досвідчених бізнесменів, розповідає директор регіонального управління «ПриватБанку» у Рівненській області Юрій Войтенко:

Ми розпочали з того, що запустили програму по фінансуванню підприємців «Країна успішного бізнесу». Перший рік роботи показав, що цього мало.

Нашим людям не вистачає компетенції по тому, як вести бізнес.

Це дуже важливо, отримувати постійно нові знання, йти в ногу з часом. І в першу чергу мова йде про інтернет технології та, зокрема, соціальні мережі. І зараз ми запустили проект «Бізнес-інкубатор».

І його основна мета – це на регулярній основі вчити наших підприємців розвиватися та отримувати якийсь поштовх для бізнесу, свіжі ідеї. І як ми бачимо по зворотньому зв’язку - це дуже актуально, дуже подобається людям. 

Допомагає нам цьому наш спільний партнер

міжнародна платіжна система «MasterCard». Сподіваємося, що після цього кола тренінгів буде ще одне, і «Бізнес-інкубатор» повернеться.  

У Рівному перед місцевими підприємцями виступили два тренери. Євген Гетманчук - бізнес-консультант, чиї послуги користуються попитом у великих компаній, таких як Сіменс Україна та ПриватБанк.

Має освіту лікаря-психотерапевта. Захоплююче розповідає на лекціях, якими мають бути стосунки керівництва та команди, аби вивести бізнес на вищий рівень. Методика називається «аджайл» (Далі agile, - англ.). Далі говорить Євген Гетманчук:

Зміни та вихід на наступний рівень можливий лише тоді, коли люди розумітимуть свої особливості. Як вони самі створюють конфліктні ситуації в бізнесі, як вони самі шкодять тим цілям, яким мають служити.

Аgile - це та методологія, яка допомагає зробити бізнес більш адаптивним, більш гнучким, допомогти співробітникам розкрити свої кращі ділові якості. Власникам отримати більш керовану, оперативно реагуючу на всі зміни, команду.

Як я побачив на власному досвіді - багато проблем виникає через неправильний розподіл сфер відповідальності. Ми говоримо з аудиторією про те, як це можна стабілізувати та на що можна вплинути саме зараз.

Свій головний меседж можу сформулювати слоганом із одного зі своїх улюблених, (посміхається) зовсім ідіотських американських фільмів - це «Тихоокеанський рубіж» і сюжет його немає жодного відношення до слогану, але слоган неймовірний - «Розвивайся, або помри!».

Шість років працює з соцмережами керівник відділу макетингу в Академії інтернет-маркетингу Web Promo Experts Сергій Желепа. За його плечами корпоративне навчання великих медіа та торгових компаній в Україні: телеканал «Україна», НЛО ТВ, журнал «Vogue», газета «Сегодня», АШАН тощо. Сергій говорить, що просування у соцмережах підходить не для всіх, але якщо братися за нього – варто бути готовими вкладати в це ресурси:  

На семінарі в межах проекту ПриватБанку «КУБ» ми говоримо про просування в соціальних мережах. Про те, як просувати Фейсбук та Інстаграм. Розбираємо основні моменти для просування середнього та малого бізнесу. Що для цього потрібно, які є інструменти та можливості.

Я гадаю, що вже на наступний день після тренінгу кожен із учасників зможе використати ці інструменти та впровадити їх у своєму бізнесі.

Основна моя мета на семінарі - показати, як це працює, аби вони свідомо цим займалися. Багато бізнесу розраховує на те, що це безкоштовно.

Що клієнти попруть вже завтра, але багато клієнтів «обпалююються», адже неправильно підходять до просування і потім кажуть, що соцмережі не працюють.

Це доволі не супер універсальний інструмент. І не для кожного він підходить. В це потрібно вкладати гроші. Час, який людина витрачає на просування, це теж ресурс, і його також потрібно правильно застосовувати.

І на сам кінець, як ми вже писали, «Бізнес-інкубатор» - це серія навчальних семінарів у межах ще більш масштабного проекту «Привату» «Країна успішного бізнесу».  Директор регіонального управління ПриватБанку Юрій Войтенко наголошує, що кінцева мета «КУБа» - створити мільйон робочих місць: 

Ми прагнемо створити не менше мільйона нових робочих місць. Ми вже взяли на себе серйозну відповідальність - у нас обслуговується 600 тисяч підприємців, це 70% від загальної частки. Для молодого бізнесу потрібні вливання коштів, адже своїх буває мало. Тож ми вивели для себе дві ключові потреби для починаючих підприємців:

  • Потреба фінансування. 
  • Нові знання.

Щокварталу ми оформлюємо кредити для малого бізнесу – «КУБи» так звані. Дуже хороша динаміка. Вона зросла після початку «Бізнес-інкубатора». Ну і звісно завдяки тому, що програма дуже проста, вона не потребує застави та має низьку відсоткову ставку, яка згодом лише спадає.

У проекту ПриватБанку «Бізнес-інкубатор» є окремий сайт, де можна дізнатися: «де» і «коли» відбудеться наступний тренінг, а також долучитися до інших програм.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень