Про що не знає більшість пасажирів: 12 безкоштовних послуг «Укрзалізниці»

На які права і послуги може розраховувати пасажир під час і після поїздки

1. Всі пасажири, які мають квиток (в тому числі й електронний), можуть безплатно користуватися туалетами на залізничних вокзалах і станціях на шляху прямування поїзда.

2. У поїзді безплатно можна попросити окріп у провідника, а також склянку і ложку.

3. У купе провідника завжди є холодильник, яким можуть скористатися і пасажири вагона.

Він знадобиться тим, хто везе у подарунок солодощі або ліки, які потрібно зберігати за низьких температур.

4. У провідника також є аптечка, якою в разі потреби можуть користуватися пасажири.

5. Ті, хто бояться висоти або ненадійно почуваються на верхній полиці в поїзді, можуть попросити у провідника спеціальні ремені безпеки.

6. У правилах перевезення зазначено, що пасажир може не складати самостійно постільну білизну після користування.

Послуга прибирання закладена у вартість придбаного квитка. Крім того, якщо вам видали надірваний пакет з білизною, ви можете його безкоштовно замінити.

 
7. Якщо в туалеті поїзда закінчився туалетний папір або мило, пасажири мають право взяти у провідника нові предмети гігієни.

8. Якщо у вашому купе не працює кондиціонер, то ви маєте право пересісти у вагон з робочим кондиціонером, попередивши про це провідника.

Однак це можливо тільки за наявності вільних місць.

9. Кожен пасажир може безплатно обміняти квиток зі зміною дати. Якщо ви хочете вагон вищої категорії, то слід доплатити, якщо нижчої – навпаки, отримати в касі різницю.

10. Якщо ви випадково проїхали свою станцію, ви маєте право безплатно повернутися. Для цього потрібно підійти до начальника поїзда зі своїм квитком.

Він складе акт про продовження дії проїзного документа, і ви зможете повернутися безкоштовно в кінцевий пункт призначення, зазначений у квитку.

11. Пасажир має право перервати поїздку на термін до 10 днів. Наприклад, один раз зійти з поїзда, а потім (протягом 10 днів) продовжити поїздку безкоштовно.

Для цього потрібно протягом години на тій станції, де пасажир припинив свою поїздку, показати свій квиток черговому по вокзалу або начальнику станції.

Він має поставити на квитку позначку «Зупинка з продовженням терміну дії квитка», після чого можна продовжувати поїздку пізніше, замінивши свій квиток на новий у касі.

 
12. Послуги страхової компанії вже входять у вартість кожного квитка, тому в разі фізичної травми під час поїздки кожен пасажир може отримати компенсацію.

Щоб розраховувати на таку виплату, необхідно в обов'язковому порядку оформити акт про нещасний випадок у поїзді і зберегти свій проїзний документ.

Після цього варто зв'язатися зі страховою компанією, контакти якої зазначені у квитку.

Джерело: OBOZREVATEL 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень