У зв’язку з «коронакризою»... Чи став внутрішній туризм у 2020 на Рівненщині прибутковим?

Збитки є, але у Києві їх ще не підрахували

У зв’язку з корона кризою українці почали більше подорожувати країною. Аби розвивати внутрішній туризм фахівці профільного Держагентства створили проєкт «Мандруй Україною».

Різні туристичні об’єкти та локації країни з допомогою соцмереж рекламували спочатку відомі українці, а вже потім — пересічні. 

Зокрема, ставили хештег #МандруйУкраїною і геолокацію в будь-якій соцмережі та рекомендувати ті чи інші місця.

Урядовці вважають проєкт успішним, втім ані частки надходжень з внутрішнього туризму, ані суми збитків вони ще не підрахували. Про це повідомив під час візиту у Рівне перший заступник голови Держагентства Кирило Домбровський:

- Так, ми спостерігаємо за тим, що українці цього літа стали більше подорожувати Україною. В тому числі й завдяки проєкту «Мандруй Україною».

 

Але у зв’язку з корона кризою це не є настільки великі прибутки до бюджету. Щодо конкретних збитків, а вони є теж, то про суму говорити зарано. Адже туристичний сезон триває.

 

Усі цифри – і прибутки й збитки – підрахуємо та оприлюднимо тоді, коли звершиться сезон.

Туристичний сезон триватиме до кінця року, додав чиновник. Тоді й говоритимуть про конкретні суми надходжень саме до бюджетів ОТГ.

Якими б не були ці цифри, у профільних міністерствах обіцяють розвивати внутрішній туризм шляхом покращення інфраструктури та інвестиції у культурні проєкти.

Не все так погано – повідомили тим часом в Рівненській ОДА. Криза змусила шукати нові підходи до розвитку туризму, залучати грантові кошти та диджиталізуватись, резюмував розповів заступник голови ОДА Сергій Гемберг:

- Попри пандемію, робота над промоцією Рівненщини тривала. Завдяки коронавірусу ми шукали нові підходи до розвитку культури та туризму. Ми змінили формат – зробили акцент на диджиталізацію.

 

Оновили концепцію «Рівненщина туристична» в рамках якої розробили сайт RIVNE.TRAVEL. Платформа орієнтована на популяризацію внутрішнього туризму. Вона значно пожвавила комунікацію між мандрівниками Рівненщиною та туристичними операторами.

 

Лише за три місяці роботи нового сайту ним скористалося понад 50 тисяч людей. А в соціальній мережі Фейсбук «Рівненщина туристична» зібрала майже 6900 підписників.

 

Таким чином, завдяки новим підходам промоцію внутрішнього туризму вдалося вивести на якісніший рівень.

Збільшити увагу мандрівників до місцевих локацій вдалося й завдяки проведенню різних кампейнів. Серед них – «Своїми_іменами», «Написала_листа» тощо.
 

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень