Який цукор може вбивати ракові клітини: дослідження вчених

Учені зробили дивовижне відкриття

Природний цукор - маноза, може бути потенційно використаний для поліпшення методів лікування раку. Вчені виявили, що він може викликати в ракових клітинах явище, що отримало назву «синдром медоносної бджоли», сповільнюючи їхній ріст і роблячи більш сприйнятливими до лікування.

Маноза — один із видів цукру, який міститься в різних фруктах, а також природним чином присутній у нашому організмі.

Хоча застосування цього цукру в медицині було обмежене, деякі дослідження вказували на те, що маноза може сповільнювати ріст деяких видів раку.

Дослідники проводили експерименти на клітинах фібросаркоми людини — рідкісного виду раку, що вражає сполучні тканини.

Якщо позбавити ці ракові клітини ферменту, необхідного для переробки манози, то вони не зможуть рости так само швидко. Ця слабкість зробила їх набагато більш сприйнятливими до хіміотерапії.

По суті, введення манози призвело до того, що ракові клітини стали втрачати здатність створювати будівельні блоки ДНК і реплікуватися. Це відкриття дає змогу пояснити протиракову дію манози, що спостерігається в лабораторних умовах.

Доброю новиною є те, що маноза, яка природним чином присутня в організмі, найімовірніше, не матиме побічних ефектів під час використання як додаткового засобу лікування раку.

Однак автори наголошують на необхідності подальших досліджень, щоб точно визначити типи раку, які найкраще піддаються такому методу лікування.

Джерело: Фокус