«Смертні гріхи» туристів у готелях: як не можна чинити

Типові помилки мандрівників

Є декілька типових помилок, що їх припускаються всі
Є декілька типових помилок, що їх припускаються всі

Часто туристи припускаються помилок, перебуваючи в готелі або заселяючись у нього. Також вони можуть демонструвати некоректну поведінку щодо персоналу або інших гостей.

Кевін Гілберт, що 19 років працює у сфері туризму, поділився типовими помилками мандрівників.

Ранній заїзд або пізній виїзд без попередження

Буває, що ваш транспорт прибуває чи їде у неурочний час. В такому випадку, слід попередити працівників готелю хоча б за день до наміченої дати.

Співробітникам потрібен деякий час для прибирання та підготовки номера. Звісно, персонал зробить все, щоб допомогти вам, але буває, що це неможливо. В такому випадку стрес отримують усі учасники процесу.

Ігнорування «тихої години»

В багатьох готелях з 10 вечора і до 7 години ранку діє так звана «тиха година», коли гостям варто утримуватися від зайвого шуму. Бажано не вмикати голосно музику і не кричати.

- Це звичайна повага один до одного, дотримуючись цього правила, гості створюють гарне враження від готелю для всіх, - наголошує експерт.

Повернення грошей за додаткові послуги

При заселенні мандрівники зазвичай реєструють карти на випадок, якщо вони скористаються у готелі додатковими послугами. Всі кошти повернуть на картку в повному обсязі, якщо ви за час перебування в закладі не користувались обслуговуванням номерів або мінібаром.

Обслуговування номерів оплачується окремо
Обслуговування номерів оплачується окремо

Але гості чомусь не розуміють, що гроші повертаються на карту не одразу.

- Гості часто дзвонять та запитують, чому кошти на карту досі не надійшли й навіть влаштовують скандали. Але багато в чому терміни залежать не від персоналу готелю, а від банку - операції можуть займати від 5 до 7 робочих днів.

Туристам варто стежити за своїми витратами й звертатись до персоналу за роз’ясненнями, якщо вони в чомусь не впевнені.

Нехтування словами ввічливості

Слова «будь ласка» та «дякую» безплатні. Зате мають велике значення для персоналу. 

 - Співробітникам дуже приємно чути «будь ласка», «дякую» або «ви чудово попрацювали». Також буде не зайвим висловити свою подяку персоналу за важку роботу чайовими, - наголошує експерт.

Джерело: РБК-Україна

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

У Рівному втрачено сумку з дитячими речами

Втрачено чорну сумку - шопер з малюнком палаючий кремль в районі Автовокзалу, садок 56. В сумці були дитячий рюкзак та дитяча сумочка з іграшковим птахом папугою. 

Собаку по кличці Сем шукають у Рівному

Пес втік після обстрілів. Він має довгу світлу шерсть, довгі лапи та гострі вуха. Може бути в районі Віденської, Щасливого, Мототреку або Радіозаводу. Номери власників: 068-28-97-319 або 068-041-14-08

У Рівному знайшли посвідчення учасника бойових дій

У Рівному на зупинці 12 школа, знайшли посвідчення учасника бойових дій. Документ виданий, на ім'я Рогожніков Віктор Петрович. За деталями звертайтесь за номером: 099 92 60 612

Більше оголошень