Прорив року: Японія запустить у космос перший у світі дерев'яний супутник

Підготовку до запуску розпочнуть через місяць

Японія заявила про намір запустити перший у світі дерев'яний супутник. На початку 2022 року фахівці приступлять до технічних експериментів, повідомляє УНН з посиланням на Kyodo.

Вже в лютому астронавти Японського агентства аерокосмічних досліджень (JAXA) повинні закріпити зовні дослідницького модуля на Міжнародній космічній станції зразки деревини для вивчення їхніх властивостей і міцності в умовах відкритого космосу.

Зазначається, що для експерименту обрали магнолію, гірський різновид сакури ямадзакура, а також кам'яну березу.

Виготовлені з цих сортів деревини панелі будуть у відкритому космосі дев'ять місяців.

Потім вчені остаточно вирішать, який матеріал найкраще підійде для виготовлення супутника.

Супутник хочуть зробити у вигляді невеликого куба з гранню 10 см. Зовні будуть встановлені сонячні елементи, а інше необхідне електронне обладнання, включаючи антену, розмістять всередині.

Запуск супутника планують на 2023 рік. Вчені вважають, що цей експеримент зможе довести придатність дерева як екологічно чистого матеріалу для виробництва космічних апаратів.

Юлія Вознюк