Після зняття готівки клієнтам Привату блокують карти: В банку пояснили причину
Зняти готівку не можна, але решта послуг – доступні
Українцям за кордоном блокують картки Приватбанку. Такий інцидент зафіксували 7 листопада. Клієнт банку зняв готівку і повторити цю функцію більше не може. Тож відправив до Мінфіну скаргу.
Пояснення ПриватБанку
У Приватбанку пояснили раптове блокування однієї з найнеобхідніших послуг. Після зняття готівки в банкоматі іншої країни клієнту одразу прийшло SMS-повідомлення від банку із проханням протягом години вислати власне фото з карткою. Та оскільки повідомлення клієнт прочитав пізніше, фото вчасно також не вислав, його картку заблокували.
Українець зробив спробу вислати оператору ПриватБанку фото зі своєю карткою, однак фото виявилося поганої якості й розпізнати номер карти на ньому було неможливо. Тож перевірку банку воно не пройшло, а зняття готівки для клієнта так і залишилося під забороною.
Рекомендації Приватбанку
Власник карти стверджує, що просив працівників банку вийти з ним на відеозв’язок чи провести ідентифікацію карти будь-яким іншим способом. Та на таку пропозицію в Приваті взагалі не відреагували.
Там зауважують, щоб уникнути блокування карти, необхідно надіслати оператору банку чітке фото з карткою, на якому добре видно її номер.
Фотографуватися краще при хорошому освітленні, фокусуючи камеру на карті.
Джерело: gsminfo
Радіо Трек: НОВИНИ