

«Туристична Рівненщина, яку Я зможу відкрити»
На Рівненщині презентували оновлену концепцію «Рівненщина туристична».
Бренд створили на основі дослідження культурної спадщини, а новий слоган звучить: «Туристична Рівненщина, яку Я зможу відкрити».
Для чого створювався новий бренд-бук під час презентації, пояснила його розробниця - рівненська дизайнерка Олександра Корчевська:
Бренд Рівненщини не був цілісним. Подорожуючи, люди запам’ятовували емоції, які були пов’язані лише з окремими місцями. Тому нашим завданням було створення правильного, зрозумілого та добре відтворюваного візуала, для того, щоб потім його можна було легко підтримувати технічно.
Новий бренд об’єднав попередні концепції візуалу та підкреслив історію Рівненської області. Впевнені, він буде конкурувати з іншими містами, у тому числі європейськими.
Колір. М’яка насиченість фарб на історичних полотнах лягла у колористику бренду «Рівненщина туристична». Кожен колір має свій відповідник у системі Pantone.
Шрифт. У розробці шрифтової частини врахували стилістику української літери. Розробили напис капітеллю, створеного на базі стилів Георгія Нарбута, Роберта Лісовського та Якова Гніздовського, які розвивали ідентичність української літери. Цікавий ефект вийшов при поєднанні з вебшрифтом Montserrat.
Стилістика бренду побудована на символізмі. Щоб поєднати між собою райони Рівненської області візуально використали їхні герби та елементи з них.
Це, зокрема, Волинський хрест - як символ нашого релігійного коріння, а корона з листя дуба та липи - як символ краси природи Рівненщини. Елемент з герба князів Острозьких – символ потужної історії Рівненського краю. «Дерево життя» із гілками, що повторюють форму геральдичної лілії, - символ коріння нашої області (з герба Гощанського району).
Усе разом це поєднує течії та об’єкти на території області та створює свій візуальний стиль. Крім того, на основі форм і кольорів стародавніх хоругв та прапорів розробили спеціальний патерн.
Таким чином «Рівненщина туристична» отримала свій власний фірмовий стиль.
Розробники створили ще й понад 20 одиниць макетів туристичної продукції, які допомагатимуть людям краще впізнавати Рівненщину.
Це брошура «Гід Рівненщиною» з переліком основних туристичних пам’яток та інформацією про них та канцелярія – еко-блокноти, ручки, олівці. Із використанням символіки області створили також макети пледів, паперові пакети «Рівненщина туристична», сувенірні чашки й тарілки, парасолі, магніти, стікери, чохли та шільди на телефон, листівки і флешки.
[media=183341][media=183344]
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ
«Видно здалеку»: українка назвала єдине слово, яким можна описати усіх наших у Канаді
Є майже на кожному підвіконні: кімнатна рослина, яка здатна уповільнити старіння
Життя трьох знаків Зодіаку розвернеться на 180 градусів до наступного тижня
Не потрібно видаляти чати та фото: лайфхак, як очистити пам'ять у Viber за 1 хв
В Україні з'явились нові 10 грн: як виглядають (ФОТО)
Рівненська Ісландія з висоти пташиного польоту: краса, яку не помічаємо (ФОТО, ВІДЕО)
Одне з наймістичніших місць України буде належати Рівненщині (ФОТО)
Буде що показати туристам: на Рівненщині реконструювали давньоруське житло (17 ФОТО)
Паспорт здоров’я. В Україні можуть впровадити новий важливий документ
«Маркувати» безпечні для туристів готелі і санаторії пропонують в Україні
У Рівному поряд з кафе "Fortissimo" знайдено пенсійне посвідчення, на ім'я Ремізова Віра Олексіївна За деталями звертайтесь за номером: +380964330774
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415