Людям приходять «космічні» платіжки за газ: як домогтися перерахунку?
І головне – від кого його вимагати
Через помилки в облгазі або ж у разі невчасного подання показників лічильників, існує загроза отримати завищені платіжки за газ. Якщо це сталося, вам потрібно звернутися до облгазу з вимогою провести коригування рахунку.
Про це повідомляють, власне, у ГПК «Нафтогаз України».
Так, до компанії звернулася жінка, яка затребувала пояснення, оскільки вона отримала майже 6 тис. грн боргу за літні місяці, однак, за її словами, використати стільки вона точно не могла.
- Поясніть мені, будь ласка, як нараховується оплата! Мені на нульові показники нарахували майже 6000 грн боргу.
В червні (літньому!!!) місяці ваша організація сама придумала мені 300 м³ витраченого газу у квартирі! Цікаво, куди я витратила стільки газу влітку, якщо я і взимку стільки не витрачаю! – обурюється українка.
На це представники компанії відповіли, що принцип обліку обсягів спожитого газу відбувається за певним алгоритмом:
- споживач кожного місяця, з 1-го по 5 число, передає показники лічильника Оператору ГРМ;
- тоді оператор ГРМ передає дані спожитого об’єму Оператору ГТС;
- а ГПК «Нафтогаз України» подає запит щодо об’ємів по споживачам до Оператора ГТС, який, своєю чергою, надає дані по надісланому запиту.
- І лише тоді «Нафтогаз України» нараховує суму до оплати, - наголошують у компанії.
Тобто, у разі незгоди з нарахованими обсягами, людині потрібно звернутися в облгаз для коригування.
Після того, як буде отримано скориговані дані від облгазу, за конкретним рахунком буде здійснено перерахунок суми до оплати.
До речі, у «Нафтогазі» наголошують, що згідно з чинним законодавством, попередній постачальник не може відмовити клієнту у поверненні переплати.
Радіо Трек: НОВИНИ