![На Рівненщину перевели начальника з Донбасу: він очолить ДСНС області](/uploads/media/d7/59/d759ac0ec4dab441354a2b710e664693_orig_thumb.jpg)
![На Рівненщину перевели начальника з Донбасу: він очолить ДСНС області](/uploads/media/d7/59/d759ac0ec4dab441354a2b710e664693_orig_thumb.jpg)
Доклавши невеликих зусиль, можна зекономити гроші
Автомобільні фари мають захисний шар із міцного пластику, стійкого до пошкоджень — полікарбонату або акрилу. Такий матеріал здатний витримати навіть великий камінь, що влетів у нього з прискоренням, не кажучи вже про дрібне дорожнє сміття. Тому майже виключений ризик раптово «засліпнути» на погано освітленій трасі, і змінювати фари після кожного удару теж не доводиться.
Однак це зовсім не говорить про те, що фари є вічні.
Згодом дрібні піщинки і навіть супердрібний порох роблять те, що не під силу каменям — псують фари, руйнуючи їхню пропускну здатність. Під гнітом дрібних подряпин пластик тьмяніє і починає просвічувати набагато гірше.
За кілька років використання фар водій зауважує, що йому стало важко пересуватися вночі.
Це означає, що настав час для заміни. Ну, або для полірування.
Нові сучасні фари на Ланос коштують недешево, хоча в інтернеті можна знайти найвигіднішу ціну на ринку. А можна обійтися набагато меншими витратами — на наждачку, малярський скотч та засоби для полірування.
Пластик фар покритий зверху шаром міцного лаку, його і дряпають дрібні частинки. Звичайною наждачкою цей шар можна повністю зняти, після чого повернути фарам початкове сяйво. Жодних спеціальних пристроїв, умов та навичок для цього не знадобиться.
Почати треба з ретельного миття, щоб випадково не подряпати брудом і нижній шар під час полірування. Після того, як фари стануть чистими і висохнуть, треба заклеїти малярським скотчем пластикові деталі бампера і кузов навколо, щоб не пошкодити випадково лакофарбове покриття. Потім настає черга вологостійкої наждачки з великим зерном. Попередньо наждачний папір треба змочити, як і поверхню фари.
Всі сколи та подряпини за допомогою наждачки вирівнюються по глибині і пластикове скло стає матовим. Рухи полірувальника повинні бути вертикальними або горизонтальними, але в жодному разі не круговими. Папір та фару час від часу треба мочити.
Після того, як результат досягнуто і дефекти перестали бути помітні, настає час переходити до другого етапу.
Нанесіть на фару полірувальну пасту і розподіліть за допомогою шуруповерта або болгарки з полірувальною насадкою. Фара на очах стане знову прозорою, після чого її знову треба вимити і висушити. І нарешті, останній етап – нанесення нового шару захисного лаку.
Все — фара стає як нова, і може служити наступні кілька років.
Потім процедуру треба повторити.
Радіо Трек: НОВИНИ
Від чоловіків, народжених у цих числах, потрібно тікати: щастя не буде
Знайшли куряче яйце біля будинку: Що робити з підкладом?
5 прізвищ, які вказують на те, що ваші предки були родом із Київської Русі
Здобне «віденське тісто»: Пиріжки з яблуками просто танутимуть у роті
Що 26 липня потрібно заховати від усіх, щоб привернути щастя у дім: народні прикмети
На Ювілейному в Рівному пакетом з водою розбили лобове скло BMW
За 20 років – жодної поломки. Пробіг 1 млн км. І це… дуже популярна в Україні модель авто
Сьогодні я пішки: У світі відзначають День без автомобіля
Готуємо автомобіль до осені: 11 важливих речей
Помилки під час заправки авто: Що краще ніколи не робити водіям
Знайдено паспорт Василюти Аріни Миколаївни 2006 р-н. Документ можна забрати у чергового на першому поверсі Міськвиконкому, що на вулиці Соборній, 12а
Загублені документи, видані на ім'я та прізвище Микола Скібінський: студентський квиток, посвідчення водія, id картка. А також техпаспорт на мотоцикл, виданий на ім'я та прізвище Олена Скібінська.
Знайдено автомобільні номера ВК1273НА , ВК7773ВК