Відомий мовознавець з м. Рівне розказав, як над ним познущався таксист у Львові (ФОТО)

«Системна проблема Убер» (с)

Юрій Шевчук -- справа, зліва -- Лесь Подерв'янський

Юрій Шевчук - відомий науковець та ексдепутат першої демократичної міської ради Рівного. Нині він переважно мешкає в Нью-Йорку, де викладає в одному з найпрестижніших вузів США – Колумбійському університеті.

Але значну частину літа Шевчук типово проводить в Україні – з виступами та лекціями. Тут його спіткає різноманітний досвід, іноді не зовсім приємний.

Ось, що цими днями трапилося з ним у Львові (подаємо далі витяг із ФБ-статусу, зберігаючи стиль відомого мовознавця):

Подерв'янський та Шевчук -- давні друзі
Учора у Львові зі мною стався ось такий інцидент.

Я замовив таксі з компанії «Убер», щоб дістатися до Українського католицького університету на вул. Козельницькій 2, адреса, за якою я їздив разів десять раніше. Водій Убера на ім'я Максім повідомив мені, що він вже приїхав і чекає. Ні я, ні дві мої супутниці ніякого Убера не бачили.

Як виявилося, він чекав мене не за вказаною адресою, а за рогом метрів сто і побачити ми його не могли ніяк.

Я попросив його під'їхати за вказаною адресою, бо мав тяжку валізу. Він відписав мені, що не може, бо тоді змушений буде робити гак в 2 км. Це була очевидна брехня, бо за день до того в робочу п'ятницю инше таксі без проблем підвезло нас під самий будинок.

Цікаво, що правила Убера передбачають, що якщо замовник не з'явився на замовлення, водій все одно дістає плату за послугу, якої не було надано. Вочевидь, цей Максім саме на це і розраховував.

 

Ми ж запізнювалися на важливий захід і не лишалося часу шукати иншу машину. Ми нарешті знайшли цього водія і його машину, сіли й поїхали.

Згодом я помітив, що він везе не туди, запитав його, яким маршрутом ми їдемо. Той об'ясніл, що мовляв заборонили лівий поворот на старому маршруті повз Стрийський парк, і тому він мусить об'їжджати.

Далі сталося найцікавіше. Через хвилин 5 водій Максім зупиняється і каже нам виходити, бо ми вже, мовляв, приїхали. Я сказав, що це не та адреса, бо не впізнавав ні вулиці, ні будинку біля якого він зупинився. Ніде не було видно ніякого УКУ.

Я чемно зажадав завезти нас на номер 2 Козельницька. Він сказав, що нічого знати не хоче, бо привіз нас так, як сказав комп'ютер. Він категорично відмовився виконувати послугу.

Коли я сказав, що ми не вийдемо невідомо де. Він розлютився, вийшов з авта і вже був готовий застосовувати до мене ошелешеного силу.

 

Його зупинило те, що я став знімати його високопрофесійну поведінку на телефон.

Тоді хитрий Максім взявся начебто подзвонити у поліцію, і відмовився віддавати мені валізу, щоб я не втік від заслуженої кари. Так ми простояли ще якийсь час. Нарешті Максім віддав мені валізу й поїхав собі.

Як виявилося, він залишив нас за яких 300 метрів від УКУ, але за поворотом вулиці, чомусь відмовившися везти нас останніх 300 м.

Що особливо гнітюче в цій історії, це

1) наскільки вільно й безкарно цей росіянин почувався у Львові;

 

2) що централя Убера написала мені погрозу: з огляду на мою "аґресивну поведінку", яка загрожувала безпеці їхнього працівника, вони закриють мій рахунок з ними.

Це попередження мені послали, навіть не поцікавившися моєю версією подій. Лист закінчувався формулюванням «Відповідати не потрібно».

З огляду на те, що сталося, вважаю, що Убер мав би попереджати клієнтів, що водії Убера можуть безкарно принижувати, брехати й бруталізувати їх, і якщо клієнти вимагатимуть, щоб їх зустріли й завезли за вказаними адресами, то їм закриють рахунки.

Я довгі роки користуюся Убером скрізь, де він є. Ніколи ніде я не зазнавав такого ставлення до себе з боку водія, а тоді ще й з боку національного осередку цієї компанії.

На світлині господар Львова, й один з «найкращих водіїв Убера» Максім. Так його назвали мені в листі-погрозі від централі Убера. Максім взагалі не мав би працювати з українськими клієнтами, бо не знає української чи не хоче розмовляти нею, це все у гордому місті Львові.

Цей інцидент для мене не лише свідчення стану речей у місті, але й того напрямку, в якому Львів котиться. Сумний він той напрямок. Сумно почуватися навіть там «на нашій не своїй землі». Окупація вже відбулася, ми її вперто не помічаємо.

На світлинах:
1) Максім водій Убера начебто дзвонить до поліції; 2) рученька Максіма, яка намагалася вхопити мене нефортунного, щоб у такий спосіб завершити обслуговування цього конкретного клієнта (Мы приехали. "Дядя выхади!"); 3) номер машини одного з найкращих водіїв львівського Убера.

Шевчук і студенти

Ось як щойно зареаґував на мою скаргу Убер в Україні. Характерно, що жодного вибачення. Цей Максім – це ознака глибокої системної проблеми Убера з професійсністю, порядністю й етикою праці, поняттями, про які в них вочевидь не чули.

«Дякуємо за зворотний зв'язок, Юрію. Ми вдячні, що ви дали нам можливість ознайомитися з вашою думкою. Ваші коментарі були зафіксовані в нашій системі. Якщо ви вважаєте, що будь-яка з ваших поїздок потребує нашої уваги, будь ласка, створіть окремий запит, додавши поїздку, якої він стосується. Вдячні за розуміння та бажаємо приємних поїздок з Uber!
Надіслано Anastasiia Неділя, 30 червня 2019 р. 08:30:40

 

Щоб продовжити бесіду, надішліть відповідь на цей електронний лист або напишіть через розділ «Допомога» у вашому додатку Uber.»

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram.
Viber: 063-734-106-4

Максим Розенко

Знайдено акіту

В районі Басового Кута знайдено собаку породи акіта. Тому, хто загубив улюбленця, прохання телефонувати  

Знайдено коробку зі взуттям

В торговому центрі Ліон, що на продуктовому ринку, знайдено коробку зі взуттям.    

Знайдено техпаспорт

Знайдено техпаспорт на автомобіль «Мазда». Тому, хто загубив, прохання телефонувати:  

Більше оголошень