Антон Бриних і «тролейбусна мегакруть»: у Рівному треба робити музей (16 ФОТО)

Легендарні рогаті як символ міста

Антон Бриних -- справа

Рівне, зокрема, цікаве й тим, що в нас живе Антон Бриних.

А цей чоловік цікавий тим, що знає про тролейбуси та все з ними пов’язане, напевно, краще і більше, ніж будь-хто інший на території колишнього СРСР і, можливо, СЕВ.

Бриних – це своєрідний науково-дослідний інститут iз питань тролейбусної справи в одній людині.

Нижче ми подаємо його фоторепортаж, який з’явився до сорокаріччя запуску першого тролейбуса та відкриття тролейбусного руху в Рівному.

Просимо дочитати до кінця.

В кінці буде окреме звернення до міського голови

Далі  текст Бриниха:

Ці унікальні світлини були зроблені 40 років тому Анатолієм Вільковичем – фотографом-ентузіастом та одним із членів команди київських інженерів, які готували тролейбуси до пуску.

 

Сам Анатолій у ті дні пілотував машину з номером 9.

Дісклеймер для любителів інтернет-халяви:  фотки, мнє, канєшна, не жаль, тим більш, що вони не мої, а Анатолія Олексійовича, але, у випадку їх публікації деінде окрім приватних сторінок - прохання згадати добрим словом його благородне ім’я ))

Окрема подяка за сканування – Kostj Kozlov ))

Панорама вулиці Новоросійської (Данила Галицького). Тролейбусне депо – єдина будівля

Диспетчерська з промовистим транспaрантом «Досрочная сдача троллейбусного хозяйства - подарок строителей ровенчанам!»

Позаду диспетчерської – вулиця Данила Галицького, а на задньому плані – вул. Курчатова.

 

На місці поля зараз житловий будинок і ще одна багатоповерхівка, за ними – парк біля «Мототреку».

Головний корпус депо та ретро-вантажівка ГАЗ-51

Майданчик відстою рухомого складу. Зображений праворуч тролейбус №3 працював до 2011 року

Тролейбуси готові до виїзду на лінію!

Територія депо. Тролейбус №13 у передчутті трудових буднів

Адміністративна будівля тролейбусного управління та довірений автору фотографії тролейбус №9

Вигляд на головний вхід до адмінбудівлі. На задньому плані – технологічний автомобіль контактної мережі

Явлення тролейбуса у центрі міста

Вулиця Коцюбинського. Тролейбус під керуванням Анатолія майже дістався до кінцевої РЗВА.

Рівненський завод високовольтної апаратури - кінцева маршруту. У кадрі – тролейбуси №4, 5, 2

Недалеко від’їхавши від кінцевої «Мототрек», тролейбус №10 повертає з вулиці Курчатова на Відінську

Шляхопровід по вулиці Ленінській (Соборній) та тролейбус №17. До ремонту моста у 80-х роках на ньому розміщувалися опори контактної мережі.

Те ж місце, але вигляд у зворотному напрямку.

У кадрі – тролейбус №19.

Sergey Dobritskiy Нет того лайка, чтобы лайкнуть такую круть=)

Це реальний коментар під ФБ-статусом Бриниха

Ми ж хочемо звернути увагу міського голови Володимира Хомка і загалом керівництва міста.

Враховуючи, що Антон Бриних –  вже давно визнаний як експерт та ентузіаст тролейбусної справи в Україні, то чи не було б правильно м. Рівне запросити Антона на роботу до нашого  міського тролейбусного управління (офіційна назва «Рівнеелектроавтотранс»).
 

Ми не знаємо, якою могла б бути ця посада: експерта, консультанта,  заступника директора з питань зовнішніх та громадських зв’язків чи директора міського музею тролейбуса…

Антон Бриних і тролебус марки "Шкода" (у Чернівцях)

Навіть не знаємо, чи Антона подібна пропозиція зацікавить, але…

Радіо ТРЕК у Telegram.
Viber: 063-734-106-4
Микола Кульчинський

Микола Кульчинський

Знайдено паспорт

Знайдено паспорт на прізвище Єфімчук Анастасія.    

Загублено документи на Войцеховський

Загублено документи на прізвище Войцеховський Віталій. Прохання повернути загублене за винагороду.  

Знайдено ключі

Знайдено  ключі від автомобіля «Хюндай»    

Більше оголошень