Знаменитий батько порівняв навчання в коледжі з «просиджуванням штанів» у 10 класі
Чоловік навів 11 переваг вибору на користь коледжу
Олександр Мірошниченко (Вітер), актор, режисер, драматург, розмістив у соцмережах допис, у якому розмірковує «про доречність навчання в 10-11 класі і плюси переходу в коледж замість просиджування штанів в школі».
Він пише про свого сина та про висновки «без ейфорії перших днів навчання і з досвідом першої сесії».
Його висновки такі (цитуємо без змін):
- Виявляється можна прожити без батьківських зборів, вирішуючи всі питання, коли вони виникають у батьків і в час, зручний для батьків.
- Виявляється прибирають в коледжі ті, хто за це отримує зарплату, а не діти «заохочені» прикладом невідомих японських дітей.
- Виявляється, що якщо про форму не згадувати – діти голими не ходять.
- Виявляється, що програму навчання можна побудувати таким чином, щоб все робити на парах, а вдома лише зрідка витрачати час на завдання в рамках півгодини-година.
- Виявляється, що підручники звичайно формально існують, але якщо педагог знає матеріал, любить предмет і не працює за принципом «відкрили підручник та прочитали параграф» - підручники нікому в принципі і не потрібні.
- Виявляється, що дитина, яка чітко професійно зорієнтована, може займатись професією з задоволенням.
- Виявляється, що відсутність фіксованих класів є певною запорукою проти булінгу, бо немає фіксованих колективів з усіма мінусами.
- Виявляється, що класний керівник і куратор курсу - це різні речі. І виявляється, що кураторства достатньо для керування процесом, але без одягання маски «гуру» та «беззаперечного авторитета»
- Виявляється, що цілком можна обійтись без лінійок та такого подібного, а замінити все це гарним концертом.
- Виявляється, що цілком можна жити не збираючи на штори, фарбу та шпалери бо це проблема навчального закладу, до якої батьки і діти жодного відношення не мають.
- Виявляється, що чим дорослішими і конкретнішими є задачі, які ставлять перед дітьми – тим відповідальнішими вони стають.
Актор додав, що він далекий від ідеалізації і визнав, що проблеми можуть виникнути будь-де, втім, навів уривок розмови зі своїм сином-студентом коледжу:
На запитання, в чому різниця між тими, хто пішов зі школи в коледжі і тими, хто залишився в школі, отримав відповідь: «Ми ВЖЕ ідемо до професії, а ті, хто залишився, лише думають, чи йти до дороги, яка веде до професії».
Мірошниченко також зауважив, що, зустрічаючись з однокласниками сина, які залишилися в школі, він чітко бачить, що за «якихось пів року одні стали значно дорослішими, а інші залишились дітьми».
Вгадайте, хто подорослішав? – запитує автор допису.
Варто зауважити, що він не вказав навчального закладу, а ось думки актора викликали дискусію серед батьків:
Але немає нічого погано не подорослішати одразу, не йти до професії одразу після 9 класу або навіть після 11.
всі плюси прекрасні, але останні речення як знецінення всіх дітей, хто вирішив залишитися у школі
Працюю у коледжі. Хочу вам розказати +- навчання. До «-» можна віднести тільки неправильно вибрану професію, і це не є великою проблемою, бо в моїй практиці багато студентів навчаються у коледжі 1,2 курс ( програма 10,11кл.), успішно здають ЗНО чи НМТ, поступають в університет на іншу спеціальність. Тобто 2 роки мають можливість отримувати стипендію, без постійних зборів на школу (штори, фарбу, ремонт і т.д.), а потім разом із своїми однокласниками поступити в універ, але з кращою підготовкою.
Не дискутую з наявністю переваг навчання в коледжі і в старших класах. Але існує багато варіантів дорослішання дітей, всі діти і всі обставини різні
Ви порівнюєте 2 різні заклади освіти (ЗЗСО та ВЗО), що вже є недоречним. Шкода, що Вам так не пощастило із ЗЗСО (відчувається негативне відношення). Дивно, що Ви не знали про організацію освітнього процесу в ВЗО до того, як туди вступив Ваш син, тоді б не було так багато для Вас «виявляється». А в цілому, успіху. І Вам, і Вашому сину, і Вашим викладачам!
Є таке поняття, як професійна орієнтація, не всі діти в 9-му класі знають чого хочуть, деякі батьки не хочуть відпускати своїх дітей так рано, може бути багато плюсів і це добре, проте не всі діти готові до дорослого життя і через несформовану психіку соціалізація в новому суспільстві може дуже ускладнитись. Тому це все залежить від дитини.
Але є один великий мінус. Діти після 11-го класу в більшості своїй не знають чого хочуть. А після 9-го класу і поготів. Добре, якщо вибір батьків в подальшому западе в душу дитині. Є звичайно винятки, але...
Радіо Трек: НОВИНИ