Як змусити пошту повернути гроші за зіпсовану посилку: інструкція
Маєте право повернути 100% оголошеної вартості
Часто українці скаржаться на те, що на пошті можуть зіпсувати посилку і неможливо домогтися компенсації. Однак рішення у цієї проблеми є.
Куди звертатися і як домогтися відшкодування збитків - розповів юрист Юрій Білоус, пише РБК «Україна».
Жителі України хоча б раз у житті стикалися з зіпсованими товарами, зниклими речами і та навіть шахрайством. І часто в таких ситуаціях домогтися відшкодування збитку від поштового перевізника дуже складно або неможливо.
Однак юрист стверджує, що згідно з законом поштового зв'язку, клієнту повинні компенсувати втрачене.
Якщо посилка пошкоджена або загублена, людина має право повернути 100% оголошеної вартості, штраф у розмірі 25% від суми посилки, а також гроші за саму пересилку, – коментує юрист Юрій Білоус.
Що для цього необхідно зробити:
- Речі потрібно оцінювати відповідно до їхньої реальної вартості. Багато українців цього не роблять, щоб не платити комісію.
- Далі - звернутися в Держпродспоживслужбу, оскільки були порушені права споживача.
- Також можна звернутися до поліції, через те, що в більшості випадків є склад злочину.
Зверніться письмово з проханням про відшкодування, адже це ваше право, передбачене правилами поштового зв'язку та Законом про поштовий зв'язок.
Якщо хтось цілеспрямовано відкрив посилку і вкрав річ – це злочин, крадіжка, тобто кримінальна відповідальність!
І обов'язок пошти - відшкодувати певну суму,- зазначив Юрій Білоус.
Юрист радить в будь-якому випадку відразу ретельно перевіряти посилку у відділенні пошти. Якщо там чогось не вистачає - відразу фіксувати все на відео або фото, викликати керівництво і просити скласти акт втраченого, і обов'язково зберегти чеки. Адже саме такі докази можуть вплинути на компенсацію.
Радіо Трек: НОВИНИ