

Ріст цін, зниження доходів та відключення електрики змінили підходи до придбання товарів українцями
В основному українці нині витрачаються на харчі, до того ж роблять це більш економно. Адже ціни на все зросли. І обирають те, що найбільш необхідне.
У мережах супермаркетів кажуть, що на вибір продуктів нині в першу чергу вливає ціна. Так, люди нині купують сезонні місцеві овочі та фрукти, а з м'яса обирають курятину, бо вона дешевша.
Зменшились обсяги купівлі риби, фруктів та ягід через їхнє подорожчання. Так, рибу везуть з-за кордону і на неї впливає курс валюти. Те саме було цього року з кавунами, які завозили з Туреччини.
У деяких мережах у порівнянні з 2021 роком помітили зниження попиту на птицю і пов'язали це з відключеннями електрики.
Мовляв, у будинках, обладнаних електроплитами, нема на чому готувати, та й зберігати м'ясо у холодильниках без електрики не будеш, бо зіпсується.
Тож курятину, яка у 2021 році входила у трійку продуктів з найбільшим попитом, тепер замінили ковбасні вироби. А солодощі з цієї трійки замінив алкоголь. Молокопродукція, яка позаторік була найпопулярнішим продуктом, з 1 місця перемістилася на 3-тє. І причина цього - теж відключення електрики і неможливість зберігання без холоду.
Блекаути привели і до збільшення продажу продуктів, готових до вживання – це готові страви, овочі-фрукти, кондитерські вироби, консерви.
Впав попит на товари для будівництва, ремонту та оздоблення житла. Їх купують, хіба, після того, як внаслідок обстрілів оселі були пошкоджені чи зруйновані.
У далеких від фронту регіонах на дорогі товари не витрачаються, бо бояться невідомості. Гроші тримають про запас.
Що стосується одягу та взуття, то його купують дітям, оскільки ті ростуть. Дорослі намагаються без таких покупок обходитися.
Але люди з вищими за середні доходами навпаки - почали частіше купувати нові речі, щоб порадувати себе.
На початку війни був попит на мобільні телефони, аксесуари та комплектуючі, планшети, павербанки, електросамокати, електрочайники, мультиварки та іншу дрібну техніку, необхідну для облаштування побуту в нових умовах життя.
Влітку зріс різко попит на обігрівачі.
А восени, коли почалися відключення світла, на павербанки, акумулятори, мобільні роутери, ліхтарі, зарядні станції, сонячні панелі.
А ось купувати гаджети та велику побутову техніку українці не припинили.
Перед початком навчального року, у чорну п'ятницю на новорічні свята був стійкий попит на ноутбуки, телевізори, пральні машини, холодильники, товари на подарунок дітя, б'юті-гаджети, смарт-годинники, посуд тощо.
Джерело: УНІАН
Радіо Трек: НОВИНИ
Три купюри, які притягують в гаманець гроші: народні прикмети
Футболіст, який засвітився на «п'яних вечірках», пояснив про «воювати до останнього українця» (ФОТО)
Яка страва, приготовлена 6 лютого, притягує бідність у дім: народні прикмети
Чому зрілі жінки притягують молодих чоловіків, як магніт: Пояснення психолога
Ксена вже не та: як змінилася за багато років зірка популярного серіалу (ФОТО)
Назад у 70-ті! Повертаємося до споживацьких звичок наших дідусів і бабусь
Уникайте цих помилок! 7 «смертних гріхів», які ми робимо у супермаркеті
Стало відомо, на що українці витрачали гроші у липні
Відвідини магазину закінчуються горою непотрібних покупок? Можливо, у всьому винна кава
Втрачають у вартості: 10 речей, які дешевшають одразу після того, як ви їх купили
У Рівному знайдено номерний знак від автомобіля ВК3898СО. Якщо він ваш - телефонуйте:
11 січня 2023 у Рівному загубили ключ від автомобіля Merсedes. Прохання повернути за винагороду. Телефонуйте
На вулиці Дубенській у Рівному знайшли гаманець і посвідчення водія Марії Степанюк. Загублене хочуть повернути власниці.