Назад у 70-ті! Повертаємося до споживацьких звичок наших дідусів і бабусь

Такого висновку дійшли дослідники споживацьких звичок європейців

Міжнародна компанія з аналізу даних і маркетингових досліджень IRI з’ясувала, як за поточних економічних обставин різноманітні тенденції впливають на споживчі витрати на харчі у 2022 році.

Зокрема йдеться про повернення споживчої поведінки, притаманної 1970-80 рокам.

Покупцям доводиться адаптуватися, оскільки інфляційний тиск змушує ціни в супермаркетах зростати. У поєднанні з вищими цінами на енергоносії, повільним зростанням заробітної плати та дефіцитом пропозиції покупці роблять важкий вибір у своїх повсякденних витратах.

Багато хто покладається на особисті заощадження, щоб вижити. Тому в багатьох випадках їхня поведінка подібна до поведінки їх батьків, дідусів і бабусь із 70-х і 80-х років.

Один із гастрономів м. Рівне. Фото із допису у Facebook Володимира Стратонова

  • Приблизно 58% споживачів економлять на найнеобхіднішому: на їжі та опаленні
  • 35% покладаються на особисті заощадження та позики для оплати рахунків
  • У Європі 30% споживачів змінюють місце покупок заради кращої пропозиції
  • 26% підуть до іншого магазину, якщо їхній звичний бренд недоступний
  • 34% – якщо товар не в акції

 

Покупці думають наперед, щоб отримати найкращу цінність і залишитися в межах бюджету.

  • Тому 22% здійснюють менше поїздок
  • 21% планують, скільки вони витрачають

Вони також частіше порівнюють ціни на подібні продукти (58%), оцінюють, скільки товару їм потрібно, аби менше споживати та витрачати (49%).

Вплив на продажі

Покупці частіше шукають товари зі знижками, навіть якщо вони прострочені, читають етикетки на упаковці й роблять огляд повсякденних товарів. Тому етикетка відіграє надважливу роль.

Зростає споживання кави вдома. Це означає можливості для пропозиції фірмових сортів кави та аксесуарів, так само як і попередньо змішані алкогольні напої в комбінації зі швидкою доставкою.

Душ у тренажерному залі, домашнє укладання волосся та фарбування – впливають на інтерес до комбінованої косметики, розміру упаковки.

Вибір нового бренду для покупців тепер залежить від ціни, доступності і високого рівня просування на полицях. Менш важливо, чи є він якісним, інноваційним, чи полегшує покупки.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Оксана Герасимчук

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень