Війна війною, а скарги за розкладом? Якими товарами та послугами невдоволені мешканці Рівненщини
Попри війну споживачі готові скаржитись на продавців і забирати гроші за неякісний товар
За 9 місяців цього року мешканці Рівненщини часто звертались за допомогою до управління захисту споживачів. Зокрема, фахівці управління прийняли 355 звернень:
147 - письмових скарг, 138 скарг залишили особисто під час прийому і 70 звернень надійшло на урядові гарячі лінії.
15 осіб скаржились на якість продовольчих товарів, 187 - на непродовольчі. Скаржились люди й на якість надання послуг, таких звернень було 153.
- За результатами розгляду звернень та сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 120,30 тис. грн.
Також за вказаний період проведено 12 заходів державного нагляду у сфері торгівлі, робіт та послуг, до 3 суб’єктів господарювання та їх посадових осіб застосовано господарські та адміністративні санкції на суму 5,4 тис. грн, - повідомляють на сайті https://www.rivneprod.gov.ua/2022/10/19/pro-provedenu-robotu-viddilu-kontrolyu-u-sferi-torgivli-robit-ta-poslug-upravlinnya-zahystu-spozhyvachiv-za-9-misyatsiv-2022-roku/ Держпродспоживслужби.
Найбільш актуальними питаннями є правова освіта громадян у разі придбання товару, замовлення послуг неналежної якості, зазначають і Держпродспоживслужбі.
Нагадуємо, споживач має право звернутися до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою м. Рівне, вул. Поповича, 65А (зупинка громадського транспорту «Боярка», телефон: 62-85-72, 63-15-55.
Радіо Трек: НОВИНИ