Укрзалізниця запускає новий сайт з продажу квитків. Вони до слова - подорожчають
Вартість квитків хочуть «прив'язати» до популярності напрямку й дня тижня
Із 1 вересня сервіс «Укрзалізниці» для купівлі та резервування онлайн залізничних квитків за адресою booking.uz.gov.ua перестане працювати. Придбати квитки можна на новому сайті та у застосунку компанії.
Тож з 1 вересня клієнти зможуть купувати квитки через мобільний додаток та новий сайт «Укрзалізниці», а також в сторонніх сервісах з продажу залізничних квитків.
За старим доменом буде відкриватись вже нова версія сайту. Але користувач ще зможе зайти на той сервіс, щоби переглянути квитки. До слова «Укрзалізниця» продає онлайн 85% квитків, що є одним із найкращих показників у Європі.
Крім того, національний перевізник планує підвищити вартість проїзду у поїздах. Вона у перспективі буде залежати від часу доби та популярності маршруту. Впливатиме на ціну й попит.
Наприклад, в Укрзалізниці звернулися до уряду з проханням зняти державне регулювання вартості квитків у вагони класу «СВ». Керівник пасажирського напряму «Укрзалізниці» Олександр Перцовський каже, що зараз саме такі місця в поїздах мають особливий попит, попри те, що вони значно дорожчі за інші.
Тобто квитки у СВ вагони розкуповують у першу чергу.
В Укрзалізниці запевняють, що подорожчання квитків буде поступовим і помірним, з врахуванням інфляції. Крім того, до завершення воєнного стану компанія й надалі буде виконувати свої соціальні функції.
Джерело: Forbes
Радіо Трек: НОВИНИ