В Україні змінилися правила повернення залізничних квитків
Укрзалізниця впровадила новий сервіс
Тепер повернути квитки на поїзд в Україні можна за допомогою сервісу претензійного повернення квитків, і писати паперову заяву не потрібно. Ця процедура починає працювати коли повернення в режимі онлайн вже закрито або недоступне.
Щоб оформити претензійне повернення треба:
- перейти за посиланням на сайт УЗ і обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
Оформити повернення тепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дію.Підпис та стабільний інтернет-зв'язок... Ми ще доопрацьовуємо сервіс, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше, – додають в Укрзалізниці.
Оформлення претензійного повернення квитків можливе у конкретних випадках з документами які підтверджують відсутність можливості скористатися квитком чи відмітками. Йдеться про випадки:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Станом на 7 лютого претензійне повернення діє на квитки, придбані у додатку УЗ, на офіційному сайті та для групових квитків, оформлених у касі.
Джерело: Укрзалізниця
Радіо Трек: НОВИНИ