У Рівному розпочалося полювання на зовнішню рекламу
Із тим, що у місті – засилля рекламного сміття, не погодиться мало хто
Як відомо, у Рівному запровадили трирічний мораторій на розміщення візуальної реклами.
За цей час мають визначити, яка реклама у місті непотрібна взагалі, провести інвентаризацію раніше виданих дозволів на розміщення реклами та напрацювати новий механізм розміщення «візуалки».
Читайте також: У Рівному дозволили розмістити останню вуличну рекламу
Нині в управлінні архітектури беруться за інвентаризацію усіх виданих дозволів. Ці точки нанесуть на геоінформаційному порталі, який має запрацювати за 2 місяці, говорить заступник міського голови Віталій Герман:
- На базі містобудівного кадастру ми ведемо зараз облік зелених насаджень, будівель, споруд, закладів громадського призначення. І одним із елементів буде зовнішня реклама. Щоб кожен рівнянин міг зайти на геоінформаційний портал і подивитися білборд, його термін дії, для якого суб’єкта господарювання виданий дозвіл. Тому інвентаризацію чинних дозволів проводитимуть уже з нанесенням на геоінформаційний портал міста.
Там, де реклама розміщена незаконно – власника зобов’язуватимуть її прибрати. Цим займеться управління житлово-комунального господарства.
В іншому разі – штраф від 850 до 1 700 гривень.
Право складати адмінпротоколи за порушення правил благоустрою мають уповноважені особи міського управління ЖКГ та управління містобудування та архітектури, каже Віталій Герман. А рішення про застосування санкцій (як і обсяг штрафу) ухвалює постійно діюча адмінкомісія при виконкомі. Вона знаходиться за адресою вулиця Шевченка, 45.
До виявлення такої реклами просять долучитися громадськість, бо в управлінні ЖКГ є лише одна людина, відповідальна за рекламу. Саме тому міський голова ініціював передати ці повноваження управлінню містобудування та архітектури.
До слова, торік до міського бюджету за розміщення реклами надійшло понад 2 млн гривень.
А згідно з офіційною статистикою дозволів, нині лише понад 600 рекламних об’єктів розміщені з дозволами.
Це 129 сітілайтів, 104 фасади та 523 білборди.
Між тим, як сподівається урбаніст Дмитро Котляров, можливо, за ці три роки мораторію і рекламісти, і бізнес знайдуть та напрацюють нові напрямки реклами бізнесу.
Адже ефективність зовнішньої реклами – дуже умовна і недоведена.
Щодо світової практики, то ані в центрі Берліна, ні в центральній частині Рима чи Стокгольма білбордів ви не побачите взагалі.
До речі, Віталій Герман взяв цю тезу «на озброєння», тож, ймовірно, і у центрі Рівного заборонять розміщення таких конструкцій.
Стеж за нашими новинами у Telegram
Радіо Трек: НОВИНИ