В моду входять ЦИФРОВІ СУКНІ (ФОТО)

Їх можна одягнути на будь-яку фігуру

Про неймовірні інновації у світі моди розповіла відома фешн-експертка, засновниця Mercedes Benz Kiev Fashion Days і міжнародної платформи зі створення і продажу цифрового одягу Dress-X Дарина Шаповалова, яка зараз живе і працює у США.

- Дарино, чи правда, що близько 10 відсотків одягу у світі зараз купують виключно для фото в соцмережах?

- Так, на цей рахунок є дослідження. Потім річ ​​або залишається в гардеробі людини, або повертається в магазин. Такого роду дослідження і наштовхнули мене на думку: навіщо ж купувати одяг, якщо можна зробити його цифровим?

В результаті я і моя команда, в якій працюють 3D-дизайнери і художники, створили найбільшу в світі міжнародну платформу з його розробки і продажу - Dress-X.

Це абсолютно новий ринок.

- Зараз у зв'язку з пандемією виходів у світ стало зовсім мало.

- Альтернатива їм - виходи в онлайн. І це стимулює нашу діяльність. Щодня в соцмережі в світі завантажується до 100 мільйонів фотографій. І цього буде все більше і більше.

Щоб не перевантажувати свій гардероб, частина одягу може бути в цифровому форматі. Ми діджиталізуємо річ ​​і «одягаємо» її на фото людини.

Це не фотошоп. Потрібно «одягти» на аватар річ так, щоб це виглядало дійсно ідеально. Аватар по суті є манекеном, на який необхідно підігнати одяг.

- Але клієнт надсилає вам фото, на якому він вже в щось одягнений ...

- В цьому і є складність. Не всі надають фото в купальнику. Але перевага діджитал-одягу в тому, що він сідає на будь-які розміри. Для цифрової сукні не потрібно спеціально худнути. Вона ідеально сяде на будь-яку фігуру.

- І взагалі зручно: Діджитал-одяг не потрібно ні прати, ні сушити, ні прасувати...

- Сто відсотків! І, що ще більш важливо, для її створення немає необхідності витрачати стільки природних ресурсів, не стоїть питання переробки та утилізації.

- Наскільки я розумію, ваша технологія дозволяє приміряти будь-яке плаття з нової колекції знаменитих брендів.

- Ми починаємо працювати з відомими дизайнерами. З українських це Ксенія Шнайдер і Юлія Паскаль. Ми діджиталізуємо їхній одяг. Також у нас на платформі представлений найвідоміший бренд зі світу 3D-одягу - це нідерландська студія The Fabricant. Вони першими почали популяризувати діджитал-одяг. Частину речей придумують наші 3D-дизайнери.

- Яка ж ціна цифрової сукні?

- Купівля речі обійдеться в суму від 25 до 200 доларів. Згодом ми хочемо прийти до того, щоб наш одяг можна було «надягати» на своє зображення на різних фотографіях.

- Якщо я купую у вас сукню, вона вже моя і тільки моя чи таку ж може купити будь-хто?

 - Цифровий одяг - це новий мас-маркет. Але цілком можливо, що ми створимо лімітовані колекції. Це буде, зрозуміло, інша ціна. Відомий факт, коли одна зі студій продала ексклюзивне цифрове плаття за 9,5 тисячі доларів. Висока вартість була обумовлена тим, що покупниці гарантували: таке більше не буде продано нікому!

За інформацією видання "Факти"

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Теги: стильмода

Загублено сумку з телефоном

В районі головного корпусу Водного університету загублено чоловічу чорну сумку на пояс з мобільним телефоном. Прохання повернути загублене за винагороду.    

Загублено документи на Романюк

  Загублено сумку з документами на прізвище Романюк Валерій. Велике прохання повернути документи за винагороду.      

Загублено документи на Музичук

Загублено гаманець з документами на прізвище Музичук Андрій. Прохання повернути за винагороду.    

Більше оголошень