Шкода дітей, а дисертації комусь писати треба! – батьки обурені помилкою у підручнику НУШ
Хоча, як з’ясувалося під час обговорення, помилкою назвали занадто складне пояснення матеріалу
У мережі виникла дискусія, що буцімто в одному з підручників із української мови для 6 класу за програмою Нової української школи є помилка в поясненні матеріалу. Авторки посібника, на який дорікають батьки, – Ніна Голуб та Олена Горошкіна.
Допис опублікувала у групі Facebook «Пишемо грамотно українською мовою. Запитуйте – відповідаємо!» Світлана Шум.
Жінка звернулась по допомогу, аби їй пояснили, чому слово «дощ» – це загальна назва, а «сніг» – конкретний іменник.
Батьки, які побачили допис, по-різному реагували на таке питання. Дехто нарікав на шкільну програму, нібито в закладах загальної освіти готують філологів, а хтось казав, що для шестикласників це занадто «зарозумілий» матеріал для сприйняття.
Хтось зауважив, що питань не виникло б за умови правильної візуалізації.
Більшість батьків негативно реагували на навчальний матеріал з книги:
- Жахливий підручник! Ні правил, ні вправ, які можна дати дітям на опрацювання. Багато всяких незрозумілих слів, не адаптованих до віку Бідні діти,
- Як на мене, тут неправильно розставлена класифікація: є власні або загальні назви, конкретні або абстрактні поняття. А тут згребли в одну купу, дітям важко розібратись
- Помилка в тому, що злили докупи власне/загальне, конкретне/абстрактне. Можна додати ще щось для більш насиченого смаку. Ну так, щоб не тільки дітей та батьків заплутати, а й вчителів
- Можна зробити висновок. Підручники пишуть фахівці з думкою про те, що діти знають предмет на їхньому рівні і розберуться
- Це ж НУШ – невичитаний підручник, все у нас похапцем.
- Це різні категорії: загальна/власна назва, конкретне/абстрактне поняття, істота/неістота. Дощ, як і сніг – загальна назва, конкретне поняття, неістота
- Та все добре в цьому випадку в підручнику. Просто не порівнюйте непорівнюване
Джерело: Моя школа. Обозреватель
Радіо Трек: НОВИНИ