Що найбільше бентежить мешканців Рівненщини в умовах карантину
З якими питаннями вони звертаються до обласної адміністрації
Пройшло два місяці від моменту запровадження на Рівненщині «гарячої лінії» ОДА. За цей час до фахівців кол-центру надійшло 5 тисяч дзвінків щодо протидії поширенню коронавірусу.
Якщо у перші дні роботи «гарячої лінії» кількість дзвінків щодня зростала, то нині активність додзвонювачів знизилася, каже директор обласного контактного центру Василь Курилас:
З початку пандемії люди були не дуже обізнаними про COVID-19 і з кожним днем фіксували збільшення дзвінків. До роботи кол-центру долучали інші відділи та медиків, щоб встигати опрацьовувати звернення. Саме завдяки цьому вдалося забезпечити максимальне інформування населення.
Тепер люди більше обізнані про ситуацію в області, тож, до прикладу, за минулі вихідні надійшло лише 20 звернень.
На сьогодні найактуальнішими для додзвонювачів лишаються питання соціального характеру.
Зокрема, як отримати матеріальну допомогу, хто може бути забезпечений продуктовими наборами та як подати документи до центру зайнятості.
Також мешканці області цікавляться графіком послаблення карантинних обмежень, роботою транспорту і результатами ПЛР-тестів.
Нагадаємо, що окрім запитань, до контактного центру можна звернутися також із пропозиціями щодо надання благодійної допомоги.
Кожен дзвінок на «гарячу лінію» - 0 (800) 500 078 - фіксується кол-центром. У телефонному режимі фахівці надають усі необхідні консультації, а важливу інформацію, яка потребує перевірки, передають на опрацювання відповідним службам.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ