Рівненські сім’ї об’єднало житомирське морозиво «Рудь» (ФОТО)
Соціальний проєкт «Свято морозива» відбувся вже вп'ятнадцяте по всій країні
У неділю, 23 червня, рівняни та гості міста відвідали Свято морозива від ТМ «Рудь».
[media=148475] [media=148474] [media=148259]
Організатори – команда з 80 людей – не лише пригощали морозивом, а й розважали гостей.
На Чайчиній алеї облаштували понад 20 локацій.
Святкової атмосфери додавали увімкнені фонтани, тематичні фотозони, майстер-класи та мультяшні герої, з якими залюбки фотографувалися навіть дорослі.
У цей час на великій сцені відбувались інтерактивні ігри та розіграші подарунків.
Чудовою новиною було й те, що оновили парк атракціонів. П’ятнашки, мінігольф, рибалка, водяні й танцювальні батли подарували дітлахам гарний настрій.
Гості свята мали унікальну нагоду взяти участь у воркшопах із виготовлення крафтових закладинок, стильних прикрас та іграшок, подарункових коробочок і багатьох інших оригінальних виробів.
Цього року «Рудь» подбав і про наймолодших – дітей до 3-х років. Їм, вперше, облаштували бейбідром.
[media=148249] [media=148248]
Організатори запевняють, це
свято – чудова можливість поласувати новинками та добре відомими видами найулюбленішого літнього смаколика від «Рудь».
І найголовніше – це нагода активно відпочити з сім’єю, пояснила координатор проекту «Свято морозива», провідний маркетолог компанії «Рудь» Тетяна Хомяк:
- Ми робимо акцент на цінностях родини. У сучасному житті батьки заклопотані різними справами й не завжди мають достатньо часу побути з дітьми. А подібні соціальні проекти – дають таку нагоду. Згадайте своє дитинство – похід у парк на морозиво, з батьками, найкраще проведений день.
Потрібно розуміти, тільки ті діти, які виростають у любові – будуть хорошими людьми. А любов – це турбота та спілкуваня із власними дітьми. Тішить те, що у Рівному щороку на Свято Морозива приходить близько 10 тисяч людей. Сьогодні – цілими сім’ями приходять, у вишиванках, з гарним настроєм. Це тішить.
Я теж мама, і, скажу відверто, усі найцікавіші розмови із сином у нас відбувались на прогулянці, під час поїдання морозива. До речі, морозиво «Рудь» давала сину з одного року.
[media=148241]
До слова,
на «Житомирському маслозаводі» за добу виготовляють близько 150 тонн морозива.
Це перший виробник морозива в Україні, який
вийшов на європейські ринки й пройшов відповідний аудит Єврокомісії.
«Морозиво № 1» - не лише слоган для реклами, а й мета існування компанії.
За понад 30-річну історію її існування, навіть найвибагливіші клієнти серед різноманіття смаколиків знайшли своє улюблене морозиво «Рудь».
Фото – Радіо Трек
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ