«Рівнегаз» обмежує відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів: як діяти
Відсьогодні у компанії запроваджують карнтин
Відсьогодні «Рівнегаз» запроваджує карантин і обмежує відвідування усіх Центрів обслуговування клієнтів.
Тож компанія переходить на дистанційну співпрацю зі споживачами, говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ «Рівнегаз» Володимир Новосад:
- Центри обслуговування будуть працювати у дистанційному режимі. Тобто спілкування і взаємодія з клієнтами буде відбуватися за допомогою нашого контакт-центру і контактних телефонів.
Номери контакт-центру:
067-01-01-104
(0362) 461-104
При надмірному навантаженні кількість операторів, які прийматимуть дзвінки, збільшать.
Споживачам радять використовувати онлайн-сервіси: це і Особистий кабінет на сайті 104ua, і чат-боти у вайбері та телеграмі.
У разі ж якщо Ваші послуги потребують особистого звернення, як от перепідписання договору, тощо – телефонуйте до контакт-центру.
Фахівець «Рівнегазу» домовиться з вами про візит заздалегідь і до вашого приходу підготують усі необхідні документи. Таким чином, час вашого перебування у центрі обслуговування максимально зменшать.
У такому режимі центри обслуговування «Рівнегазу» працюватимуть до 3 квітня.
Наші новини у Тelegram. Номер у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ