

У фінустанові пояснили, чому заблокували рахунок
В Україні клієнту ПриватБанку заблокували всі рахунки через те, що він, на думку банку, порушив правила використання рахунку. У нього зажадали документи та дали два тижні для підтвердження джерела своїх доходів та аргументацію платежів.
Про це клієнт банку написав у спеціалізованому форумі Мінфіну.
— У підтримці «Привату» сказали надіслати документи про джерело походження коштів та пояснення, з якою метою я переказував гроші третім особам, – йдеться у скарзі.
Клієнт вважає, що він законно отримав свої доходи, заплатив із них податки та тепер має право надсилати гроші будь-яким третім особам: волонтерам, родичам тощо.
Однак, насправді це не так.
У відповідь у Приваті нагадали, що клієнт при відкритті рахунку заповнив анкету. В анкеті клієнт вказував і розмір свого доходу, і плани, як він планує використати гроші. Якщо в анкеті він не вказав, що планує заробляти кошти та за допомогою ПриватБанку розсилати їх різним людям, то така поведінка може вважатися порушенням використання рахунку.
— Відповідно до вимог встановлених законодавством України, а також НБУ перед початком обслуговування клієнтів (відкриття та обслуговування карткових рахунків у тому числі) банки зобов'язані проводити ідентифікацію клієнтів з обов'язковим зазначенням рівня доходів, а також джерел походження зазначених коштів.
Для подальшого обслуговування рекомендуємо надати документи, які запитують банк і чекатимуть на прийняття рішення протягом 14 робочих днів з моменту надання документів та їх успішної перевірки, – пояснили в банку.
Радіо Трек: НОВИНИ
Рейтинг маєтків зіркових втікачів: як виглядають закордонні будинки Винника і Влада Ями
Яка частина свинини найжирніша, а яка – найсмачніша?
Це не шипшина, й не журавлина: чай з цією ягодою входить у список найкорисніших для здоров'я
Не мають щастя в особистому житті: жіночі імена, які псують життя своїм власницям
Чотири знаки Зодіаку вже скоро здійснять свої заповітні мрії: хто ці щасливчики
Клієнт «ПриватБанку» лишився без грошей: банкомат просто «з'їв» купюри
Стояти в черзі більше не треба: ПриватБанк повернув важливу послугу у терміналах
Чекати на гроші по 45 днів: клієнти ПриватБанку шоковані процедурою повернення коштів
Клієнтів ПриватБанку завалили сповіщеннями про борги: у чому справа?
ПриватБанк вдвічі збільшив комісію за перекази між картками. А скоро їх взагалі заборонять
У Рівному шукають вівчарку по кличці Луна. Зелений ошийник, зникла в районі Боярки 5 лютого. Номери власників: 0969732925
Біля магазина «Копійка» на розі вулиць Грушевського та Гайдамацької (колишня Струтинської) знайшли ключі. Телефонувати за номером: 0689097415
Втрачено чорну сумку - шопер з малюнком палаючий кремль в районі Автовокзалу, садок 56. В сумці були дитячий рюкзак та дитяча сумочка з іграшковим птахом папугою.