Клієнт «ПриватБанку» лишився без грошей: банкомат просто «з'їв» купюри

У банку перепрошують «за можливі незручності»

Один із клієнтів «ПриватБанку» поскаржився на проблему з отриманням готівки у банкоматах цієї фінустанови. За словами чоловіка, він залишився без своїх грошей через банкомат, який списав кошти з картки, але не видав їх на руки. І це - вже вчетверте за останні 7 місяців, наголошує обурений клієнт.

Скаргу він залишив на сайті Мінфіну.

- 10.2022 в черговий раз це банк залишив мене без грошей. Знімав в банкоматі 4000 грн, знову в їх банку якась проблема і банк гроші списав з карти і не видав, ця історія з цим горе-банком у мене 4 раз на 7 місяців, в черговий раз я без грошей і повинен чекати, коли вони там розберуться. Чому я, як клієнт, завжди в мінусі?

В «ПриватБанку» відреагували на скаргу. Працівники фінустанови прокоментували ситуацію і зазначили, що спробують вирішити проблему. Однак, чому стаються подібні помилки, причому настільки часто, уточнювати не стали:

- Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для прийняття рішення по заявці нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін, - йдеться у відповіді на скаргу клієнта.

Що робити, якщо гроші з картки списали, а банкомат їх не видав?

Порядок дій озвучили у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб.

  1. Не панікувати. Проблеми в роботі терміналу/банкомату можуть виникнути через короткочасний збій в системі. Іноді варто просто почекати деякий час, щоб внесені гроші надійшли на рахунок.

Зверніть увагу! Банкомат може видати залишок через певний проміжок часу. Якщо вас в цей момент поруч не буде, а гроші забере хтось інший, повернути готівку буде набагато складніше.

  1. Зафіксувати всі деталі. Щоб надалі довести факт недоотримання вами готівки через термінал/банкомат, обов'язково запам'ятайте або запишіть такі дані:
  • точний час виконання банківської операції (дату, години й хвилини);
  • адреса розташування термінала/банкомату, його номер, якщо він зазначений на лицьовій стороні пристрою;
  • суму внесених вами й отриманих терміналом/банкоматом грошових коштів;
  • наявність або відсутність у терміналу/банкомату камер відеоспостереження (записи можуть підтвердити всі ваші дії).
  1. Звернутися в банк. При цьому, якщо карта була видана одним банком, а користувалися ви нею у банкоматі іншого банку, то звертатися потрібно саме до до банку-власника банкомата.

Якщо проблеми виникли в іншій державі - зверніться до банку, який видав вам картку. Але пам'ятайте, що перевірка такої операції може зайняти до 2 міс.

Зателефонуйте на гарячу лінію банку (телефон може бути вказаний на банкоматі або «на вашій картці» ), не відходячи від місця події. Співробітники банку вас проінструктують про порядок дій у подібній ситуації.

Якщо телефоном вашу заяву в банку не зареєстрували, залиште письмову претензію до банку. У ній вказується:

  • П.І.Б. і паспортні дані,
  • інформація про картку, термінал/банкомат та подію, що сталася,
  • а ще - вимога про повернення ваших коштів та /або виготовлення нової картки.

Заяву треба подавати не пізніше наступного дня з моменту виникнення проблеми з терміналом/банкоматом.

У відділенні банку вашу заяву  мають обов’язково зареєструвати та присвоїти їй відповідний номер. За таким номером заяви ви зможете надалі контролювати розв'язання вашої проблеми. Для надійності зніміть копію з заяви-претензії й залиште її собі. Або напишіть заяву у двох примірниках і попросіть поставити підпис та продублювати реєстраційний вхідний номер про прийняття на вашому примірнику.

За фактом, описаним в заяві-претензії банк проведе розслідування. При інкасації перевірять, чи є в терміналі/банкоматі зайві гроші, потім можуть при необхідності переглянути записи з камер відеоспостереження і відстежити грошові перекази за рахунком. Формальний термін розслідування подібних ситуацій - до 45 днів.

Відділення "ПриватБанку" на проспекті Миру, 8 у Рівному
Відділення "ПриватБанку" на проспекті Миру, 8 у Рівному

Як убезпечити себе від технічних збоїв терміналу чи банкомату?

Щоб зменшити ризик виникнення проблем при роботі з терміналами/банкоматами, достатньо дотримуватись таких простих рекомендацій:

  • не вносьте у купюроприймач зім’яті або пошкоджені (надірвані та\або заклеєні) банкноти
  • перед внесенням пачки банкнот, зніміть з неї гумки та затискачі
  • не запаковуйте готівку великими партіями - більш як 40 купюр за раз
  • якщо на вулиці мороз (нижче за -10...-15 °C), користуйтеся банкоматами, що стоять в опалюваних приміщеннях. На холоді збільшується ймовірність виникнення технічних збоїв у банкоматі.

Нагадаємо, що днями «ПриватБанк» повернув своїм клієнтам важливу послугу - тепер у терміналах знову можна отримувати міжнародні перекази.

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4

Редакція

Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень