Постійні іміджеві втрати Путіна можуть завадити Росії продовжувати війну з Україною, - The New York Times
Однако (с)
Не всі в Україні усвідомлюють, але чи не головна задача «курської операції» ЗСУ це завдати ворогу передовсім – іміджевих втрат і похитнути монолітність підтримки Путіна.
Днями, з приводу цього вийшла навіть окрема стаття в The New York Times. Її автори повідомляють, що
Згідно з аналізом компанії FilterLabs AI, яка відстежує коментарі та публікації на сайтах, більшість повідомлень в інтернеті, де йдеться, про курську операцію ЗСУ та наші просування в глиб Росі, розцінюються як – провал російського уряду і самого диктатора.
Характерно, що аналогічними є й коментарі та повідомлення російських соцмереж. Як зазначає видання
Позитивне ставлення до Путіна серед населення РФ помітно знизилося вже після повстання Пригожина, але зсув у настроях став ще різкішим саме після початку Курської операції.
У матеріалі наголошується, що президента Росії допоки ще загалом підтримують у Москві, проте у віддалених регіонах країни розчарування Кремлем наростає.
І хоча зараз ще важко визначити ефект від українського наступу, проте вже ясно, що Путін перебуває у доволі скрутному становищі.
«Якщо престиж і популярність президента Росії впадуть у ключових регіонах, де зараз посилено проходить вербування людей на війну (особливо якщо росіяни відчують, що бойові дії йдуть погано), Кремлю буде складніше поповнити лави військових, - пише FilterLabs.
Радіо Трек: НОВИНИ