Парфумерний етикет: скільки ароматів повинна мати жінка
Та коли настає момент купувати новий парфум
Направду новий аромат хочеться завжди. Але не завжди є на те можливість, а часом немає навіть і потреби.
Якщо вас важко назвати фанатом парфумів, то вистачить одного-двох флаконів на випадок різного настрою. Один легкий, квітково-фруктовий, інший більш насичений, щільніший, можливо зі східними нотами та спеціями.
Але обмежувати себе двома флаконами, якщо є можливість, зовсім не обов’язково. Експерти парфумерії кажуть, аби повноцінно самовиражатися, треба 5-7 різних ароматів.
Casual
Аромат щодня. Це легкі, невагомі, буквально ледь помітні живі аромати квітково-фруктового спрямування.
Business Style
Аромат для офісу. Наносимо вранці, вирішуємо бізнес-питання у рішучому стилі, з деревно-цитрусовим напористим акордом.
Sport
Аромати цієї категорії - енергійні, з посиленим акцентом на водні ноти. Вони заряджають енергією.
Second Skin
Аромати для домашнього затишку, так звана друга шкіра. Непомітні, але симпатичні. Скоріше мускус з білими квітами, молочно-вершковим нотам. До цієї категорії підійдуть запахи з нотами кави та чаю.
Romantic
Аромати для романтичних побачень повинні бути зворушливими та ніжними, створювати відповідний настрій.
Chic
Аромат для вечірок. Щось особливе, авангардне, сміливе. Може щось класичне, шипрові чи навіть фужерні аромати, але у сучасній інтерпретації. А для ресторану краще квітковий букет з екзотичними нотами.
Радіо Трек: НОВИНИ