«Нафтогаз» проводить верифікацію клієнтів. Яка особиста інформація потрібна постачальнику газу
Зміни, які з’явилися в особистому кабінеті, для багатьох виявилися незручними
Чимало українців дізнаються свої рахунки за спожитий газ через особистий кабінет на сайті gas.ua. Нафтогаз підвищив вимоги до верифікації своїх клієнтів, і користувачі почали скаржитись на певні незручності.
Користувачі сайту my.gas.ua відтепер мають обов'язково вказати свій номер мобільного телефону, аби верифікувати особистий профіль. Але клієнтам такі зміни видались незрозумілими. Тому на офіційній сторінці Нафтогазу у Facebook почали з'являтися коментарі з проханням пояснити необхідність нововведень.
Реєструючись на сайті my.gas.ua, обрала форму входу електронною поштою. Чудово користувалася послугою до сьогодні. Тепер не можу зайти до свого кабінету, тому що сайт вимагає ввести номер мобільного. Навіщо мені прив'язувати свій номер на сайті?, - звертається до представників Нафтогазу клієнтка компанії.
У Нафтогазі пояснили що запровадження додаткової верифікації є необхідним кроком задля підвищення безпеки цифрових послуг компанії. Адже наразі Україна знаходиться у стані війни, а у 21 сторіччі війни ведуться не тільки на полі бою, але й у цифровому просторі. Тобто такі нововведення спрямовані на захист даних компанії та, власне, даних самих клієнтів.
З метою посилення інформаційної безпеки наших продуктів, зокрема, чатботу GASUA, ми просимо наших клієнтів пройти додаткову верифікацію. Насамперед це спрямовано на коректну роботу цифрових додатків ДК «Нафтогаз України» в умовах повномасштабної війни, - відповіли в компанії.
Джерело: today.ua
Радіо Трек: НОВИНИ