Чому податківці Рівненщини досі розсилають паперові листи, а не користуються інтернетом
І тратять на конверти мільйони гривень
Ми повідомляли про те, що Головне управління ДФС Рівненщини провело тендер на закупівлю конвертів з марками на понад 20 млн грн. Це у рази більше, ніж в інших областях України.
Читачі тоді у Фейсбуку дивувалися, чому не можна створити електронний реєстр з інформацією щодо нарахованих сум податку, щоб не витрачати гроші на конверти:
Михайло Заремський Дикість яка. Паперові листи, Укрпоштою! За 100 тисяч грн можна було б зварганити повноцінний реєстр з даними по нарахованих сумах податку. Надати доступ до реєстру тій самій Укрпошті та державним банкам. Ще на 50 тисяч дати рекламу по місцевих радіо та телебаченню:
"Ви можете зайти за посиланням та, маючи електронний ключ, отримати доступ до всіх нарахувань на вашу особу. У кого немає ключа, то вам допоможуть в банках ... або відділеннях Укрпошти, де ви одразу і можете сплатити той податок."
У мене податок на землю щось менше 200 грн на рік. То треба 10-15 відсотків податку витратити тільки на те, щоб мені повідомити суму? Це, навіть, не маразм, це злодійство...
У ДФС Рівненщини пояснили, що вони мають електронний кабінет на сайті ДФС України і ним користуються платники податків, щоправда, не всі. Говорить головний державний інспектор відділу організації роботи Головного управління ДФС Рівненщини Тетяна Вакольчук:
В основному юридичні особи і суб’єкти господарювання-фізичні особи працюють через електронний кабінет платника. А питання стоїть по фізичних особах-громадянах. Вони так само можуть заходити в електронний кабінет. Але коли людина в селі платить за земельну ділянку, їй під’їхати отримати ключ, зареєструватися в електронному кабінеті, не маючи навіть комп'ютера… Можливо, з часом таке буде.
За словами Тетяни Вакольчук, про можливість користуватися електронним кабінетом вони постійно інформують платників податків через ЗМІ. Однак, на жаль, поки про це знають не всі.
Радіо Трек: НОВИНИ